Author:
Evaluation:
Published: 26.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Summaries, Notes 'Māmiņdienas scenārijs', 1.
  • Summaries, Notes 'Māmiņdienas scenārijs', 2.
  • Summaries, Notes 'Māmiņdienas scenārijs', 3.
Extract

Skolotāja sniedz bērniem paskaidrojumu pirms visa darba uzsākšanas, kāpēc tāda Māmiņas diena ir tik nozīmīga, kāpēc tā ir vajadzīga. Pirms koncerta ir notikuši vairāki sagatavošanās darbi. Skolotāja ar skolēniem kopīgi izgatavo ielūgumus vecākiem uz „Māmiņas dienas koncertu”. Vēl pirms tam ir katrs bērns zīmējis savu māmiņu vai vecmāmiņu, vai abas. Kā arī ir izgatavotas dāvaniņas mammām, no kartona izveidotas lādītes, kas aptītas ar dziju. Kad dāvanas sarūpētas, tad skolotāja ar bērniem velta piektdienas audzināšanas stundu (vai kādu citu mācību stundu) un ar bērniem dodas salasīt maijpuķītes, ja tas nav iespējams, tad bērni var izgatavot paši papīra puķes to izlokot tās papīra, taču skolotājai ir jau laikus jāpadomā, lai bērni paspēj visu sagatavot.
Koncerts notiek klases telpās, vai zālē, kur bērni vecākiem rāda savus sagatavotos priekšnesumus – dzejoļus skaita, dziesmas dzied, dejo dejas.
Pēc koncerta sniegšanas bērni apsēžas pie savām mammām. Viņām tiek rādīti bērnu zīmētie zīmējumi, kur attēlotas viņas un katrai mammai ir sevi jāatpazīst, kad tas ir izdarīts viņa saņem bērna zīmējumu, dāvaniņu un ziedus no sava bērna.

Author's comment
Atlants