Author:
Evaluation:
Published: 29.07.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Atzīmju ietekme uz pusaudžu trauksmes līmeni', 1.
  • Presentations 'Atzīmju ietekme uz pusaudžu trauksmes līmeni', 2.
  • Presentations 'Atzīmju ietekme uz pusaudžu trauksmes līmeni', 3.
  • Presentations 'Atzīmju ietekme uz pusaudžu trauksmes līmeni', 4.
  • Presentations 'Atzīmju ietekme uz pusaudžu trauksmes līmeni', 5.
  • Presentations 'Atzīmju ietekme uz pusaudžu trauksmes līmeni', 6.
  • Presentations 'Atzīmju ietekme uz pusaudžu trauksmes līmeni', 7.
  • Presentations 'Atzīmju ietekme uz pusaudžu trauksmes līmeni', 8.
Extract

Darba struktūra
Hipotēze:
Tiem Skolēniem, kuru pašsajūtu ietekmē vērtējums, ir augsts trauksmes līmenis
Mērķis:
Noskaidrot sakarību starp vecāko pusaudžu trauksmes līmeni un attieksmi pret vērtēšanas sistēmu
Darba uzdevumi:
Analizēt teorētisko literatūru
Datu rezultātu apstrāde, analīze un interpretācija

Trauksme???
Emocionāls stāvoklis
Dažādas bailes
Biedē nezināmais un iztēlotais
Ilgstošs satraukums

Augsts trauksmes līmenis ilgstoši
=
Trauksmainību kā īpašību!…

Author's comment
Atlants