Author:
Evaluation:
Published: 24.03.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Mūsdienu alternatīvās pedagoģijas teorijas', 1.
  • Research Papers 'Mūsdienu alternatīvās pedagoģijas teorijas', 2.
  • Research Papers 'Mūsdienu alternatīvās pedagoģijas teorijas', 3.
  • Research Papers 'Mūsdienu alternatīvās pedagoģijas teorijas', 4.
  • Research Papers 'Mūsdienu alternatīvās pedagoģijas teorijas', 5.
Extract

Izglītības saturā un metodēs vērojama tendence aktualizēt cilvēka apziņai raksturīgāko darbību – domāšanu. Spēja domāt ir jākopj, jāveicina, jāvingrina, radot tai atbilstošu mācību vidi.
Iepazīstoties ar vairākiem mācību modeļiem tuvāk apskatīšu valdorfpedagoģiju.
Pazīstamais austriešu filosofs, antrofosofijas pamatlicējs Rūdolfs Šteiners ir šīs metodes pamatlicējs.
Šīs metodes pamatā ir Gētes dabaszinātniskās teorijas un seno grieķu audzināšanas sistēma. Šteinera filosofijas pamatā ir iekšēji brīvs cilvēks. Skolas mērķis ir audzināt dzīves izturīgus un dzīvi mīlošus cilvēkus.…

Author's comment
Atlants