Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:111288
 
Evaluation:
Published: 11.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Saturs    4
1.  Ievads    5
2.  Izglītības satura integrācijas modeļi    6
3.  Matemātikas un citu mācību priekšmetu savstarpējā saistība    8
4.  Izziņas un personības attīstība pamatskolas vecumā    10
5.1.  Matemātiskās spējas    12
5.2.  Nepietiekamu matemātikas zināšanu galvenie cēloņi    13
6.  Mācību motivācijas sekmēšana    14
7.  Didaktiskās prasības un praktiskas rekomendācijas starppriekšmetu stundu organizēšanai    16
8.  Integrētie uzdevumi pamatskolas kursā    17
8.1.  Uzdevumi risināšanai jaunākajās pamatskolas klasēs    18
8.2.  Uzdevumi ar praktisku (ekonomisku) ievirzi 8. un 9. klasēs    29
8.3.  Vielas nezūdamības likuma izmantošana maisījumu rēķinos    32
8.4.  Pīrsona “paralelograma”izmantošana maisījumu rēķinos    39
8.5.  Fizikas un ķīmijas olimpiāžu uzdevumi    48
9.  Secinājumi    53
10.  Literatūras saraksts    54
11.  Pielikums    55
Extract

Izglītības globalizācija 21. gadsimtā liek jaunus uzsvarus skolas , skolotāju un skolēnu darbā , lai jauno paaudzi sagatavotu dzīvei strauji mainīgajā pasaulē , kur aizvien ciešāk savijas dažādas problēmas un krīzes no it kā savstarpēji nesaistītām dzīves un arī zinātnes jomām. Ja 19. un daļēji arī 20. gadsimtā dominēja diferenciācija, jaunu, šauru un specifisku zinātņu rašanās un attīstība, tad mūsu gadsimtam raksturīga pretēja tendence- apvienojošu integrālu, sinkrētu zinātņu veidošanās , kuras aptver vairāku zinātnes nozaru interešu sfēras vai pat veidojas šo zinātņu robežjoslās.
Par mūsdienu zinātnes vadošo metodoloģisko ideju tiek uzskatīta materiālās pasaules attīstības un esības vienotība. Līdzšinējā mācību sistēma pēc mācību priekšmetu principa atspoguļo zinātnes nozaru dalīšanos dabas zinātnēs, tehniskajās un humanitārajās zinārnēs , vai, citiem vārdiem sakot, eksaktajos un humanitārajos mācību priekšmetos.
Nākotnes izglītība visefektīvākā ir tad, ja tā sakņojas teorijā, praksē un virzīta uz izglītības perspektīvu. Veidojot jaunus modeļus , programmas , attīstības koncepcijas – viss labākais jāpaņem no no esošās pieredzes. Nākotnes izglītība vairs nav abstrakcija, jo kļuvusi par reālu izglītības sastāvdaļu. To skaits, kuri piedalās pārmaiņu procesā aug ievērojami straujāk nekā sabiedrības gatavība mainīties. Tāpēc jāveido jauna pilsoņu paaudze, lai tās redzesloks būtu pietiekami gaišs un apgaismots, lai tā veicinātu uzplaukumu mūsu planētā. ( Vadlīnijas 21.gs.izglītības stratēģijas izstrādei /5 izglītības lielvastu skatījums/.)[11.]
ES Baltajā Grāmatā ( Brisele 29.11.95.) vispārējai un profesionālajai izglītībai [11.]uzsvērts , ka ir parādījušies trīs galvenie , dziļākie un plaša mēroga apvērsuma faktori, kas ir pārveidojuši ekonomiskās darbības kontekstu un veidu, kā mūsu sabiedrības darbojas radikālā un stabilā, ilgstošā veidā, proti, tie ir :
-informācijas sabiedrības izveidošanās ;
-zinātniskās un ekonomiskās pasaules ietekme;
-ekonomikas internacionalizācija.
Šīs sabiedrības izveidošanās būs atkarīga no spējas reaģēt uz šo faktoru implikāciju divos galvenajos veidos :
1)nepieciešamība pēc plašām pamatzināšanām;
2)nepieciešamība attīstīt nodarbinātībai un ekonomiskai dzīvei nepieciešamās prasmes.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1361817
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register