Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:328434
 
Evaluation:
Published: 06.08.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  Sākumskolas vecuma bērnu intereses attīstības teorētiskais pamatojums    7
1.1.  Sākumskolas vecuma bērnu attīstības raksturojums    7
1.2.  Interese un tās attīstība    9
1.3.  Pasaku izmantošanas nepieciešamība matemātikas mācīšanā 1. klasē    10
2.  Praktiskie uzdevumi ar pasaku elementiem dažādos stundas etapos    14
2.1.  Ierosināšanai    14
2.2.  Apjēgšanai    18
2.3.  Refleksijai    22
3.  Pētījums par pasakas izmantošanu intereses attīstībai matemātikas mācībās 1. klasē    29
3.1.  Pētījumā izmantoto metožu apraksts    29
3.2.  Pētījuma norise, iegūtie dati, to analīze    31
3.2.1.  Vecāku anketēšana    31
3.2.2.  Skolēnu pašnovērtēšana    34
3.2.3.  Novērošana    36
  SECINĀJUMI    39
  LITERATŪRAS SARAKSTS    40
  PIELIKUMI    42
Extract

Matemātika sākumskolā bērniem bieži vien sagādā grūtības. Tā kā skolas gaitu sākumā bērniem ir pārsvarā attīstīta mehāniskā atmiņa, svarīgi ir veicināt abstraktās domāšanas attīstību, to panākot ar starppriekšmetu saiknes palīdzību. Jaunākajā skolas vecumā liela daļa bērnu neizjūt īpašu interesi par matemātiku, jo tā ir sveša un šķiet sarežģīta. Tā kā sākumskolas vecuma bērniem ir grūti uzturēt uzmanību, tad skolotājam īpaši svarīgi izmantot emocijas.
Pirmskolas vecuma bērniem vadošais ir rotaļu motīvs, skolas vecuma bērniem- mācību motīvs. Pārejai no rotaļām uz mācībām vajadzētu būt ne tik krasai, kā tas parasti mēdz būt skolās. Lai bērnam būtu vieglāk pāriet uz nopietnu mācību procesu, vairāk jālieto tie mācību līdzekļi, kuri tika pielietoti pirmskolas mācību iestādē- pasaku un rotaļu elementi. Izmantojot pasaku motīvus, skolotājs uztveres procesā iekļauj iespējami plašāku jūtu spektru, spēj uzturēt bērnu uzmanību un iesaista pašus skolēnus mācību vielas apguvē. Raksturīgi, ka jaunāko klašu skolēniem ir ļoti dzīva iztēle un tieksme fantazēt, tāpēc viņi labprātīgi veic tādus matemātiskos uzdevumus, kuros ir viņiem tuvi, agrāk iepazīti pasaku tēli un notikumi. Līdz ar to mācību stundā rodas patīkama atmosfēra, mazinās spriedze un rodas vēlme darboties, ieinteresētība apgūt matemātikas jēdzienus.
Darbā tiek izmantoti R. Andersones un Veselija Mareka idejas par pasakas motīvu izmantošanu, izstrādājot matemātikas uzdevumus skolas vecuma bērniem.
Pētījumā vēlos pārliecināties, kā pasaku elementi matemātikas stundās rosina bērnu interesi par mācībām.
Pētījuma mērķis: Noskaidrot pasakas pedagoģiskās iespējas intereses attīstībai par matemātikas mācībām 1. klasē.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −51,45 €
Work pack Nr. 1324633
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register