Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:476517
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Matemātika, tās vēsture   
2.  Intelekta veidi   
  Loģiskās spriešanas spējas   
4.  Matemātiskās spēles   
4.1.  Sudoku mīkla   
4.2  Konstrukcijas uzdevumi   
4.3  Matemātiskās domāšanas uzdevumi brīvajam laikam   
4.4.  Krustskaitļu mīklas   
4.5  Algebras loto   
4.6  Krustvārdu mīklas   
  Pētījuma metodika   
Extract

Jau daudzas tūkstošgades cilvēces attīstībā ir pazīstams vārds „spēle”. Mūsdienās dažādās dzīves un zinātnes nozarēs plaši tiek izmantotas spēles. Arī skolā – mācību un audzināšanas procesā – tiek izmantotas spēles. 21.gs. skolēni dzīvo pasaulē, kuras virzītājspēks ir informācijas apmaiņa ar tehnoloģijas palīdzību. Lai skolēni spētu gūt panākumus, viņiem jāpārzina matemātika un jārisina problēmas, izmantojot matemātisko domāšanu. Te ir jāpiebilst, ka matemātikas mācību priekšmets ne visiem izglītojamiem padodas un liekas saistošs.
Lielu skaitu matemātikas stundu, skolēni pavada vienkārši tāpat. Ja šīs stundas nebūs interesantas, nebūs radošā elementa – spēles , tad arī skolēnu izziņas intereses netiks attīstītas. Izziņas intereses veidosies tikai tad, kad skolēnam pati mācību darbība būs interesanta. Spēles paaugstina skolēnu interesi par matemātiku. Spēlējot matemātiskās spēles tiek atkārtota mācību viela.

Darba mērķis: . Iegūt informāciju par matemātiskajām spēlēm un to pielietojumu mācību procesā.


Darba uzdevumi:
1. Iegūt informāciju par matemātikas vēsturi;
2. Iepazīties ar daudzveidīgo spēju jeb intelekta teoriju;
3. Apkopot informāciju par matemātiskajām spējām;
4. Apkopot informāciju par matemātisko spēļu daudzveidību;
5. Noskaidrot skolēnu domas par matemātiskajām spēlēm.

Hipotēze: Matemātisko spēļu izmantošana mācību stundās paaugstina skolēnu interesi par matemātiku.

Darba metodes:
1. Literatūras avotu izpēte;
2. Iegūto datu apstrāde un analīze;
3. Anketēšana;
4. Intervija.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1243230
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register