Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:709802
 
Evaluation:
Published: 06.03.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Varbūtības teorija    6
1.1.  Varbūtības teorijas pamatjēdzieni    6
1.2.  Statistiskā varbūtība    7
1.3.  Klasiskā varbūtības aprēķināšanas metode    7
1.4.  Kombinatorikas pamati    8
2.  Blekdžeks    9
2.1.  Blekdžeka noteikumi    9
2.2.  Blekdžeks kā zinātne    10
2.3.  Blekdžeks un varbūtības teorija    10
2.4.  Popularitātes iemesli    11
2.5.  Kāršu skaitīšana    11
2.6.  Kā veic kāršu skaitīšanu    11
3.  Praktiskā daļa    .12
3.1.  Aptauja par uzvaras metodēm kāršu spēlēs un tās analīze    12
3.2.  Eksperiments ar kāršu skaitīšanu, tā analīze    14
3.3.  Aprēķini ar varbūtības teoriju, to analīze    16
  Secinājumi    18
  Izmantotie informācijas avoti    19
  Pielikums    20
Extract

Secinājumi
1. Varbūtības teorija ir radusies jau 17. gadsimtā, un to sākotnēji izmantoja tieši azartspēlēs, lai spētu pēc iespējas precīzāk noteikt vēlamā iznākuma iespējamību.
2. Lai pēc iespējas precīzāk varētu noteikt vēlamā rezultāta iespējamu, ir nepieciešams noteikt visus statistikas datus: mēģinājumu sērijās saskaita, cik gadījumos notikums ir iestājies, aprēķina to relatīvos biežumus.
3. Kāršu skaitīšanas sistēmas un uzvaras stratēģijas pastāv gandrīz tikpat ilgi, cik pati spēle.
4. Ar kāršu skaitīšanu un varbūtības teorijas izmantošanu uzvaras iespējas spēlētājam ir daudz lielākas, tāpat kā blekdžeka iegūšanas iespējas.
5. Kāršu skaitīšanas procesā tika secinātas 2 lietas: pirmkārt, ja skaitīšanas procesā rezultāts ir pozitīvs, tad ir lielāka iespēja, ka vienkārši dalot kārtis uzreiz tiks iedalīts vēlamais blekdžeks, jeb kārtis, kuru kopējā vērtība ir 21, jo ja rezultāts ir pozitīvs, tas nozīmē, ka lielākā daļa izspēlētās kārtis ir ar vērtību no 2 līdz 6. Otrkārt, ja spēles rezultāts ir negatīvs, tad ir lielāka iespēja, ka tik iegūts vēlamais rezultāts – 21, kāršu pielikšanas procesā, jo tas liecina, ka pārsvarā ir izspēlētas lielākās kārtis- 10, kalps, dāma, kungs un dūzis.
6. Daļa sabiedrības ir dzirdējusi par varbūtības teorijas un kāršu skaitīšanas pielietojumu kāršu spēlēs, kā arī paši to pielieto.
7. Mēģinot aprēķināt iespējamību ar varbūtības teoriju, var noteikt cik lielas iespējas, ka tiks iegūts vēlamais rezultāts. Jo tuvāk tas ir skaitlim 1, jeb 100%, jo lielāka iespēja, ka tiks iegūtas vēlamās kārtis.
8. Ar kārš skaitīšanu un varbūtības teoriju, nevar paredzēt 100% uzvaru, bet ir iespējams maksimāli palielināt savas iespējas uzvarēt.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1249915
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register