Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:123270
 
Evaluation:
Published: 07.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 39 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Anotācija    3
  AnnotationENG    5
1.  Mārketinga vadība mūsdienu biznesa apstākļos    7
1.1.  Mārketings mūsdienu biznesā    7
1.2.  Mārketinga pētījumi un to tehnoloģijas    9
1.3.  Firmas konkurētspēja un tās palielināšana, pateicoties mārketinga pētījumiem    15
2.  Skaistumkopšanas salona “Savanna” izpēte konkurences tirgus apstākļos    28
2.1.  Skaistumkopšanas salona “Savanna” apraksts    28
2.2.  Skaistumkopšanas salona “Savanna” sortimenta izpēte    38
2.3.  Makrofaktoru un to ietekmes uz skaistumkopšanas salona “Savanna” darbu izpēte    41
2.4.  Skaistumkopšanas salona “Savanna” konkurentu izpēte    44
  Secinājumi un priekšlikumi    58
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts    62
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Darba autores veiktie pētījumi ļauj secināt:
1. Skaistumkopšanas salons “Savanna” atrodas spēcīgas konkurences apstākļos, bet ieņem stabilu stāvokli Daugavpils skaistumkopšanas salonu vidū
2.Mārketinga pētījumi noteica, ka skaistumkopšanas salona “Savanna” reklāma neatšķiras no citu salonu reklāmas
3.Bostonas matricas analīze parādīja, ka:
• prece “zvaigzne” ir sporta zāles pakalpojumi, apmeklētāju skaits strauji palielinās
• prece “grūtie bērni” ir kosmetologa un masāžas pakalpojumi. Tirgus daļa ir maza, bet ir iespējamas lielas izaugsmes iespējas
• prece ”slaucama govs” ir friziera pakalpojumi - galvenais ienākumu avots
• prece ”suns” ir solārijs, turku pirts. Šie pakalpojumi ir vai nu jāuzlabo, vai jāizņem no apgrozības.
4.PEST analīze parādīja, ka:
• lielāka makro faktoru daļa negatīvi ietekmē skaistumkopšanas salona darbību, no sešpadsmit faktoriem tikai četri labvēlīgi ietekmē salona darbību .
5.Konkurentu analīze parādīja, ka skaistumkopšanas salons “Savanna” starp konkurentiem ieņem stabilu pozīciju un salonu tirgus kartē ieņem pirmo vietu
6. Anketēšana parādīja, ka salona klienti ir cilvēki ar augstu ienākumi līmeni, kuri var atļauties dārgus pakalpojumus.
7. Skaistumkopšanas salonam “Savanna” noteikti ir jākontrolē, jāuzlabo visu 7P mārketinga- mikss, lai stabili noturētos Latgales tirgū un kļūtu par stabilu, augošu, konkurētspējīgu uzņēmumu.
8. SVID-analīze parādīja, ka skaistumkopšanas salonam “Savanna” piemīt stiprās puses, pateicoties kurām uzņēmums var pretoties nelabvēlīgajai ārējās vides ietekmei. Skaistumkopšanas salons atrodas Daugavpils pilsētas centrā, tas ir viegli atrodams gan iedzīvotājiem, kuri dzīvo salona tuvumā, gan cilvēkiem no citiem rajoniem, kuri dažu iemeslu dēļ atbrauc uz centru. Skaistumkopšanas salons „Savanna” piedāvā plašu pakalpojumu spektru, kurš apmierina dažādu patērētāju kategoriju (no bērna līdz padzīvojošiem cilvēkiem) prasības. Uzņēmums „Savanna” ir spējīgs piedāvāt augsti kvalitatīvu produktu, pateicoties jaunākā aprīkojuma izmantošanai, kas atbilst pašiem mūsdienīgākajiem un aktuālākajiem tirgus virzieniem. Skaistumkopšanas salons rūpējas par saviem darbiniekiem, kas ir izpaužas kā personāla izglītības bāzes līmeņa paaugstināšana.
Balstoties uz iepriekš minētajiem secinājumiem, bakalaura darba autore uzskata par iespējamo noformulēt sekojosus priekšliumus:
1. Lai palielinātu skaistumkopšanas salona "Savanna" klientu skaitu, būtu nepieciešams nodrošināt pakalpojumu sniegšanu cilvēkiem, kuru ienākumu līmenis ir zemāks par vidējo, jo uz doto laika periodu Latvijas iedzīvotāju lielākai daļai pastāv finansiālas grūtības.
2. Salonam biežāk jāatjauno sava interneta mājas lapu, jāpiedāvā akcijas un atlaides pakalpojumiem tādās portālos kā www.gudriem.lv, jo pēdēja laikā tas ir kļuvis ļoti populāri.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −52,95 €
Work pack Nr. 1329535
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register