Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:128800
 
Evaluation:
Published: 26.01.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ātrās uzkodas    4
1.1.  Ātrās uzkodas un to ietekme dažādās pasaules valstīs    4
1.2.  Ātro uzkodu pirmsākumi    6
1.3.  Visbiežāk lietotās ātrās uzkodas    7
2.  Ātro uzkodu ietekme organismā    8
2.1.  Aptaukošanās    8
2.2.  Liekā svara ietekme uz veselību    9
3.  Prakstiskā daļa    11
  Secinājumi un priekšlikumi    14
  Nobeigums    15
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    16
  Pielikums    17
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Analizējot ātro uzkodu ietekmi cilvēka organismā darba autori secina:
1. No pārāk lielas ātro uzkodu lietošanas cilvēkiem samazinās dzīves ilgums. Cilvēkiem vairāk vajadzētu maltīti ieturēt mājās.
2. Ātrās uzkodas nav veselīgākais uzturs cilvēka dzīvē, taču to slikto ietekmi uz cilvēka organismu var mazināt nodarbojoties ar fiziskām aktivitātēm, jo tas mazinātu aptaukošanās risku.
3. Ātro uzkodu pirmssākumos ar ātrajām uzkodām remdēja izsalkumu, tagad dažkārt cilvēki ar ātrajām uzkodām aizpilda savu brīvo laiku, piemēram, skatoties televizoru ēd neveselīgus našķus, tādēļ ja cilvēks nespēj skatīties televizoru neko neēdot tad vajadzētu vismaz izvēlēties veselīgos našķus - svaigus dārzeņus.
4. Lielāko daļu skolu kafejnīcās ir novērota tendence tirgot neveselīgas ātrās uzkodas, darba autori uzskata, ka skolām vairāk vajadzētu uzspiest kafejnīcām, kuras darbojas skolās tirgot tikai bērniem veselībai nekaitīgas ātrās uzkodas, tās būtu svaigi dārzeņi , augļi, žāvēti augļi, dažāda veida rieksti bez sāls.
5. Cilvēki pārāk maz pievērš uzmanību, kādu pārtiku lieto ikdienā, tādēļ cilvēkiem vairāk vajadzētu piedomāt pie ēšanas paradumiem un pārtikas kvalitāti, kādu ikdienā lieto.
6. Bērni ir vieni no vieglāk ietekmējamām sociālajām būtnēm, kurus var pakļaut reklāmas ietekmei, tādēļ vecākiem būtu jāvelta lielāka uzmanība bērna ikdienas uzturam, kā arī jāmāca bērnam jau no bērnības par veselīga uztura pamatvērtībām, jo ja bērns mājās ēdīs veselīgas ātrās uzkodas, kas viņam garšo, tad arī ārpus mājas viņš izvēlēsies garšīgas un veselīgas ātrās uzkodas.
7. Cilvēki neapzinās sekas lietojot uzturā pārāk daudz ātrās uzkodas, tāpēc televīzijās un citos masu medijos reklamējot ātrās uzkodas vajadzētu norādīt arī par to kaitīgumu veselībai.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register