Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:135282
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.08.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Matu krāsu vēsturiskā izcelsme    3
2.  Dabīga matu krāsošana    4
3.  Trīs vadošie matu krāsu uzņēmumi    6
3.1.  Schwarzkopf & Henkel    6
3.2.  Garnier    8
3.3.  L’Oréal Paris    9
4.  Četri galvenie mārketinga elementi – 4P    10
4.1.  Produkts    10
4.2.  Vieta    11
4.3.  Cena    11
4.4.  Virzība tirgū    11
5.  Veiktās aptaujas rezultāti    13
  Secinājumi    19
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    21
Extract

Secinājumi
Jau izsenis cilvēki vēlējušies mainīt savu ārējo izskatu, dabas doto skaistumu, pārmaiņas panākot, ar dažāda veida sārmainiem maisījumiem, augu un citu vielu pulveriem, kas palīdzēja tik pie kārotās matu krāsas, uzlabotās ārienes. Parādoties pirmajām matu krāsošanas metodēm, tās kļuva populāras ne tikai sieviešu, bet arī vīriešu vidū, turpretī šobrīd pārsvarā valda uzskats, ka matu krāsošana tiek uzskatīta par daiļā dzimuma iespēju sevi ārēji izskaistināt. Neskatoties uz mūsdienu attīstīto skaistumkopšanas industriju, vēl aizvien tiek izmantotas vēsturiski pirmās matu krāsu sastāvdaļas. Dabīgās matu krāsas ir pieejamas vairākos interneta veikalos un arī veikalos Latvijā. Cenu ziņā šī veida preces ir konkurētspējīgas ar ķīmiskā sastāva krāsām, savu labo īpašību dēļ dabīgo vielu matu krāsas kļuvušas par pieprasītu preci mūsdienu patērētāju tirgū.
Plašajā piedāvājumu klāstā ir sarežģīti izvēlēties sev piemērotāko matu krāsu. Tās atšķiras ne tikai ar ražotāja uzņēmumu, zīmolu un cenu, bet arī ar ķīmisko sastāvu, pielietošanas veidu un pieejamību. Ražotāji ir spiesti nepārtraukti pilnveidot jau esošo produkciju un papildināt ar jaunām preču līnijām, kas pēc iespējas vairāk pielāgotas mainīgajām patērētāju vēlmēm un vajadzībām. Latvijā visplašāk pieejamo matu krāsu zīmoli ir Schwarzkopf & Henkel, Garnier un L’Oréal Paris. Uzņēmumu preces iespējams iegādāties tirdzniecības centros, kosmētikas veikalos, skaistumkopšanas salonos, frizētavās un veikalos, kuros pieejama saimniecisko preču nodaļa. Schwarzkopf & Henkel ir spēcīgs konkurējošais uzņēmums Latvijas tirgū ar plašāko preču piedāvājumu klāstu. Uzņēmums ietilpst Henkel grupas sastāvā, kas ir viens no vadošajiem pasaules koncerniem, kas ražo dažāda veida skaistumkopšanas preces. Nosauktos zīmolus jeb uzņēmumus pārstāv vēl citi zīmoli, kas tiek izplatīti gan Latvijā, gan ārzemēs. Visi trīs uzņēmumi pamatā specializējas uz matu kopšanas līdzekļu ražošanu-matu krāsām, šampūniem, ieveidošanas līdzekļiem un citiem skaistumkopšanas produktiem, kas nodrošina uzņēmumu spēju gūt peļņu un piedāvāt patērētājiem pēc iespējas komplektētāku preču kopumu visa veida skaistumkopšanas procedūrām.
Pieejamības ziņā trīs vadošie zīmoli ir visspēcīgākie konkurenti, taču jāatzīmē, ka matu krāsas galvenokārt tiek izvēlētas pēc kvalitātes kritērija. Tādēļ salīdzinoši liels skaits matu krāsu patērētāju ir gatavi iegādāties preci specializētos profesionālās skaistumkopšanas preču veikalos, kas pieejamības ziņā ir vājāki. Salīdzinot produkciju cenu politiku novērots, ka izdevīgākās cenas ir pieejamas, iegādājoties matu krāsas interneta veikalos, taču viena no galvenajām metodēm, kuru izmanto matu krāsu izplatītāji, piemēram, …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register