Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:169164
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1. nodaļa.  Literatūras analīze –jauniešu attieksme un vērtējums    5
1.1.  Pētījuma priekšmets- attieksme    5
1.2.  Pusaudžu un jauniešu savstarpējā attieksme grupā un vienam pret otru    6
1.3.  Ērika Eriksona personības attīstības teorijas 5. stadija    8
1.4.  Zigmunda Freida psihoseksuālā stadija no 12 līdz 18 gadiem    10
1.5.  Dzimumpazīmju attīstība pusaudžu vecumposmā    13
  Secinājumi    17
2. nodaļa  Jauniešu attieksme un vērtējums par dzimumattiecību uzsākšanu un tā praktiskā izpēte    18
2.1.  Izvēlēto respondentu un metožu raksturojums    18
2.2  Pētījuma norise izvēlētajā vidē    18
2.3.  Izvēlēto respondentu sīkāka izpēte    27
2.4.  Iegūto rezultātu interpretācija    30
2.5.  Informatīvie ieteikumi pusaudžiem    32
  Secinājumi    33
Extract

Vārds „attieksme” mūsos rada subjektīvu izpratni par lietām, parādībām, kā arī cilvēkiem. Attieksme mūsos ir izveidojusies par konkrēto lietu sen atpakaļ, tā izveidojas pat līdzi neanalizējot, kāpēc, un kad. Dzirdot kādu sarunājamies, par kādu konkrētu lietu, cilvēks to uzklausa, taču, līdz ko tiek jautāts izteikt savu viedokli, mūsos parādās attieksme, kas ir ietekmējusies no mūsu subjektīvās pieredzes, uztveres, kas ir gan vidē, kurā atrodamies, gan cilvēkos, ar kuriem mums ir saskarsme.
Pusaudžu attieksme pret visdažādākām lietām ir katram savādāka, atkarībā no vides, audzināšanas un citiem aspektiem. Tomēr pusaudžu vecumā parādās interese par saviem vienaudžiem, kā arī par to, kā ir būt ar kādu kopā, ne tikai sēdēt solā, ēst kopā pusdienas un skatīties kino. Šī interese ir daudz intīmāka un skar konkrēti vienu cilvēku, nevis grupu. Pusaudzis izrāda simpātijas, viņš ir emocionāli pieķēries kādam vai kādai, izveidojas jauna pieredze par mirkļiem, ko pavada divatā, šie mirkļi var izvērsties par dzimumattiecībām. Vecāki uzzinot par pusaudža jauno pieredzi nespēj pateikt kāpēc vai kad tas ir noticis, un, galvenais, kāda ir paša pusaudža iemesls un attieksme pret uzsāktajām dzimumattiecībām, kā tās ietekmē pusaudzi. Autore apgalvo, ka zināt par pusaudžu gaitām, kas var izvērsties par dzimumattiecību uzsākšanu, ir ļoti svarīgi, jo pusaudzis nav pieaugušais, un šī jaunā pieredze viņu var ietekmēt gan negatīvi, gan pozitīvi, esot par pieredzi visu turpmāko dzīvi. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1111406
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register