Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:193820
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

Sākumā izmantoju garos patskaņus, jo tie ilgāk skan un bērnam vieglāk saklausīt zilbi. Ar šo paņēmienu man ir izdevies vienmēr vienā - divās nodarbībās iemācīt izveidot zilbi, un bērns sāk saprast, kā salasīt kopā. Manā logopēda darba telpā ir spogulis, arī to es izmantoju mācību procesā. Šo attēlu zīmēju uz spoguļa ar flomāsteriem un pa līnijām velku ar citas krāsas flomāsteru, un demonstrēju lūpu, zobu kustības, izrunājot zilbi. Parasti stāstu bērnam vienkāršu stāstu par burtiņu draudzību.
Reiz burtiņš S devās ciemos pie citiem burtiņiem, kurus sauc par patskaņiem (uzrakstīti citā krāsā). Tas starp zobiem ielika šokolādi. Burtiņš soļoja pa ceļu – līniju (bērns velk pa līniju ar pirkstiņu) un nesa šokolādi (bērns ilgi runā S, tiklīdz nonācis pie burtiņa Ā, bērns atver muti, izrunā [ā]). Šokolādi aiznesa burtiņam Ā. Skan zilbe –sā- . Tā burtiņš apciemo visus citus burtiņus.
Turpmāk „S” aizstāj ar citu līdzskani. Sākumā vēlams ar tiem, kuri skan ilgāk. Izmantoju - Š, Z, Ž, M, L, R, u.c. Vēlāk bērniem patīk pašiem zīmēt šādas darba lapas un lasīt.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register