Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:213483
 
Evaluation:
Published: 03.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Kas ir mūzikas terapija?    6
2.  Mūzika ārstē    8
3.  Mūzikas terapijas vēsture    10
4.  Mūzikas terapija mūsdienās    13
4.1.  Mūzikas terapijas ietekme uz trauksmes līmeni    14
5.  Mūzikas terapijas metodes    15
5.1.  mūzikas terapijas metodes    16
6.  Mūzikas terapijas rezultāti    17
7.  Mūzikas terapijas izvērtējums Madonas pilsētas vidusskolā    18
7.1.  Pētījuma rezultātu analīze    19
  Pielikums    30
Extract

Darba tēma: Mūzikas terapija (15- 17 gadu vecuma grupā).
Dziedināšana ar mūziku ir gandrīz tikpat sena kā pasaule. Pirmās mūzikas noslēpumiem īpašu uzmanību pievērsa Austrumu tautas: Ķīna pētīja skaņas ietekmi uz veselību un izveidoja vairākas skaņu lietošanas receptes. Šodien vairāk nekā desmit valstīs ir Mūzikas terapijas institūti.
Mūzikas terapija ir jauns atklājums medicīnā, mūzikā, arī psiholoģijā. Terapija palīdz cilvēkiem atveseļoties, neizmantojot medikamentus. Mūzikas terapijas atslēga ir zināšanas par to kādām ir jābūt skāņas svārstībām, lai iedarbotos uz fizisko ķermeni konkrētas slimības gadījumā, un kā lietot šīs skaņas.
Rakstot šo darbu es vēlos izpētīt mūzikas terapijas metodes, kā arī uzzināt, cik liela iespējamība ir izārstēties. Šo tēmu izvēlēties mani pamudināja daudzas nozares, kuras saistītas ar mūzikas terapiju (medicīna, mūzika, psiholoģija, pedagoģija).

Darba mērķis: Izzināt, cik lielā mērā mūzikas terapija iedarbojas un spēj palīdzēt attiecīgajās veselības problēmās.

Darba uzdevumi:
Mūzikas, medicīniskās un psiholoģiskās literatūras izpēte.
Izpētīt mūzikas terapijas ietekmi uz mūsdienu slimniekiem.
Veikt aptauju 9.- 11. klašu skolēnu vidū (100 anketas).
Veikt interviju ar skolas psiholoģi, folkloras grupas ''Madaviņa" vadītāju, skolas mūzikas skolotāju A. Miezīti.
Analizēt iegūtos aptaujas datus.

Kas ir mūzikas terapija?

Tā ir mūzikas un/vai tās elementu – skaņas, ritma, melodijas un harmonijas izmantošana, ko veic kvalificēts mūzikas terapeits, darbojoties ar atsevišķiem cilvēkiem vai cilvēku grupu. Mūzikas terapijas mērķis ir attīstīt un veicināt komunikāciju ar citiem cilvēkiem, palīdzēt risināt fiziskas, emocionālas, garīgas un sociālas problēmas. Ar tās palīdzību terapeits mēģina palīdzēt indivīdam integrēties sabiedrībā. Mūzikas terapijas uzdevums ir attīstīt indivīdā radošo procesu, kas veicinātu viņa fiziskās, emocionālās un garīgās pašapziņas nostiprināšanos.
Mūzika spēj mainīt cilvēka noskaņojumu, tā var stimulēt ar mūziku nesaistītas asociācijas. Tai ir ietekme arī uz psiholoģiskajiem procesiem. Mūzikas terapijā var izmantot jebkuru mūzikas stilu. Nav būtiski, kādas ir pacienta muzikālās prasmes, uzsākot mūzikas terapijas nodarbības. Nav arī svarīgi, vai viņam ir bijusi kāda saskare ar mūziku, vai viņš prot spēlēt kādu instrumentu. Tāpat nav būtiski, kādas muzikālās prasmes tiks sasniegtas, beidzot šo terapijas seansu. Vienas nodarbības ilgums var būt no piecām minūtēm līdz vairākām stundām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register