Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:221918
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    8
1.  VECUMPOSMA PSIHALOĢISKĀS UN FIZIOLOĢISKĀS ĪPATNĪBAS    8
1.1.  Fizioloģiskās vecuma īpatnības    8
1.2.  Psiholoģiskās vecuma īpatnības    9
2.  FAKTORI, KAS IETEKMĒ VESELĪGU DZĪVESVEIDU    11
2.1.  Dienas režīms    11
2.2.  Uzturs    12
2.2.1.  Sabalansēta ēdienkarte ar fizisko aktivitāti    13
2.3.  Izpratne par veselīgu dzīves veidu    14
2.4.  Kaitīgie ieradumi    15
2.5.  Ar sportu pie veselības    17
2.6.  Fiziskās slodzes iedarbe    18
3.  METODISKIE PAŅĒMIENI FIZISKĀ STĀVOKĻA PILNVEIDOŠANAI    19
3.1.  Metodiskie paņēmieni, lai veicinātu veselīgu dzīvesveidu    19
3.1.1.  Vingrojumi dienas gaitā    19
3.1.2.  Organisma norūdīšana    20
3.1.3.  Tūrisms    21
3.1.4.  Ikdienas fiziskās aktivitātes    21
3.1.5.  Sacensības    24
4.  PĒTĪJUMA METODES    25
4.1.1.  Zinātniski pētnieciskās literatūras analīze    25
4.1.2.  Anketēšana    25
4.1.3.  Novērošana    26
4.1.4.  Pārrunas    27
4.1.5.  Diskusija    28
5.  PĒTĪJUMS    30
5.1.  Pētījuma organizācija    30
5.2.  Pētījuma rezultātu analīze    31
5.2.1.  Anketēšanas rezultātu analīze    31
5.2.2.  Pārrunu rezultātu analīze    34
5.2.3.  Novērošanas rezultātu analīze    35
  SECINĀJUMI    38
Extract

Secinājumi
1. Veicu literatūras apskatu, kurā tika apskatīti 27 avoti, no kuriem 20 bija latviešu valodā, 4 svešvalodā un 3 interneta avoti. No literatūras avotiem tika uzzināt par to, kas ir veselīga dzīves veida priekšnoteikums 5. klašu skolēniem. Pusaudžiem, lai nodrošinātu sev veselīgu dzīves veidu, būtu jārūpējas un jāatceras svarīgi noteikumi;veselīgi ēst, ievērot dienas režīmu, kopt savu ķermeni, būt dzīvespriecīgam, atteikties no veselībai kaitīgiem ieradumiem, nodarboties ar sportu.
2. Apkopojot informāciju, veicot pētījumu, analizējot, darba autorenonāca pie vairākiem secinājumiem:
• Skolēnus tēma interesē, tomēr patstāvīgi informāciju nemeklē;
• Skolēni labprāt par šo tēmu iesaistās diskusijās;
• Veselīgu dzīves veidu atzīst, tomēr ikdienā praktiski neievēro;
• Lielu lomu bērna veselīga dzīves veida izvēlē ir ģimenēs sociālajam stāvoklim;
• Skolā par veselīgu uzturu jārunā vairākos mācību priekšmetos, jo tam ir saikne gan ar audzināšanu, sporta stundām, mājturību, veselības mācību utt.;
• Skolotājiem būtu nepieciešams ne tikai skolēnu, bet arī viņu izglītošanu;
• Valsts līmenī būtu jāpārdomā noteikumi, kas noteiktu skolas ēdamzāles darbību;
• Gan skolas, pilsētas, valsts līmenī jāorganizē pasākumus, kas veicinātu bērnu interesi par veselīgu dzīves veidu;
• Skolā jāpievērš lielāka uzmanība skolēnu higiēnas jautājumiem.
3. Veicot analīzi uz anketēšanas rezultātiem pirms un pēc pētījuma nonācu pie secinājuma; ka skolēnu attieksme pret veselīgu dzīves veidu ir nedaudz mainījusies.To var secināt, piemēram izvērtējot anketēšanas jautājumu par rīta rosmes veikšanu. Pētījuma sākumā 49% skolēni ar rīta rosmi nenodarbojās, bet jau pētījuma beigās stāvoklis uzlabojās un ar rīta rosmi nenodarbojās tikai 35% skolēni.No 6% skolēnu skaita, kas nenodarbojās ar rīta rosmi, pētījuma beigās ar to sāka nodarboties 20% skolēnu.Rezultāts uzlabojās par 14%. Pē’tijuma mērķi un uzdevumi tika izpildīti.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register