Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:232696
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.08.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Teorētiskā atziņa par apmierinātību    7
1.1.  Apmierinātības jēdziens    7
1.2.  Abrahama Maslova personības vajadzību teorija    8
1.3.  Pacientu apmierinātība    9
2.  Pētījums par pacientu apmierinātību ar māsu darbu pirms un pēc operācijām uroloģijas nodaļā    11
2.1.  Pētījuma materiāls un metode    11
2.2.  Pētījuma rezultāti    12
2.3.  Pētījuma rezultātu analīze    26
  Secinājumi    31
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    32
  Pielikums    33
Extract

Secinājumi
Pētniecības darba mērķis bija noskaidrot kāda ir pacientu apmierinātība ar māsu darbu pirms un pēc operācijām uroloģijas nodaļā. Pamatojoties uz darba praktisko pētījuma daļu, var veikt secinājumus:
1. Lielākā daļa respondentu (87.5%) ir apmierināti ar medicīnas māsu darbu pirms operācijas uroloģijas nodaļā. Respondenti atbildot uz apgalvojumiem pilnībā apmierināti ar māsu darbu pirms operācijas uroloģijas nodaļā bija 67.5% no respondentiem un daļēji apmierināti ar māsu darbu pirms operācijas uroloģijas nodaļā bija 18% no respondentiem.
2. Lielākā daļā respondentu (88.1%) ir apmierināti ar medicīnas māsu darbu pēc operācijas uroloģijas nodaļā. Respondenti atbildot uz apgalvojumiem pilnībā apmierināti ar māsu darbu pēc operācijas uroloģijas nodaļā bija 61.9% no respondentiem un daļēji apmierināti ar māsu darbu pēc operācijas uroloģijas nodaļā bija 23.8% no respondentiem.
3. Neskatoties uz pozitīvo rezultātu par pacientu apmierinātību pirms un pēc operācijas uroloģijas nodaļā daži no respondentiem rekomendēja priekšlikumus medicīnas māsām gan pirms operācijas, gan pēc operācijas, ievērot labāku atsaucību, vairāk sarunu un biežāku pienākšanu pie pacienta gan pirms, gan pēc operācijas uroloģijas nodaļā.
4. Veicot apmierinātu pacientu aprūpi 88% pacienti atzīmēja, ka ja būtu nepieciešams veikt vēl kādu operāciju, kas veicama uroloģijas nodaļā, atzīmēja, ka vēlētos veikt tieši šajā stacionārā.
Veiktais pētījums kopumā ļauj secināt, ka pacientu apmierinātība ar māsas darbu pirms un pēc operācijas uroloģijas nodaļā tiek veikta labā pacientu apmierinātības līmenī, kas ļauj secināt to, ka medicīnas māsas objektīvi veic savu darbu un spēj sniegt pacientiem visu nepieciešamo, lai pacients atrodoties stacionārā būtu apmierināts ar medicīnas māsas darbu pirms un pēc operācijas uroloģijas nodaļā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1340617
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register