Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:327094
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.03.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Veselīgs dzīvesveids un tā veicināšana    5
1.1.  Veselīgs dzīvesveids sākumskolas vecumposmā    6
1.2.  Skolēnu psiholoģiskais un fiziskais raksturojums    9
2.  Ārpusstundu sporta nodarbības    13
2.1.  Mācību saturs ārpusstundu sporta nodarbībām    15
2.2.  Pedagoģiskie paņēmieni sākumskolas skolēnu veselīga dzīvesveida sekmēšanas veicināšanai ārpusstundu sporta nodarbībās    16
  Secinājumi    20
  Literatūras un citu avotu saraksts    21
Extract

Secinājumi
1. Veselīgā dzīvesveidā mijiedarbībā ir visi veselības atsevišķie komponenti;
2. Būtiska ir brīvā laika fizisko aktivitāšu un sporta nodarbību loma aktīva un veselīga dzīvesveida izkopšanā, jo pilnvērtīgai attīstībai ir nepieciešama organisma fiziska noslogošana;
3. Bērna fizisko un garīgo veselību ietekmē pilnvērtīgs miegs, uzturs, pareizs dienas režīms, fiziskās aktivitātes, sevis kopšana un atteikšanās no kaitīgiem ieradumiem;
4. Radot visus priekšnosacījumus un dodot attiecīgu atbalstu, vairums bērnu izvēlētos fizisko aktivitāti ārpusstundu nodarbībās;
5. Latvijā skolēni ļoti maz brīvā laika velta sporta nodarbībām. 63% skolēnu - divas stundas nedēļā (nepieciešamas 8 – 12 stundas nedēļā);
6. Mazkustība novērojama 50% Latvijas skolēnu vecumā no 6 līdz 8 gadiem un 60% - no 9 līdz 12 gadiem;
7. Tendence maz kustēties pieaug līdz ar bērna vecumu;
8. Ierobežota fiziskā aktivitāte izraisa pastiprinātu stresa hormonu izdalīšanos, kas vājina organisma imunitāti, tā padarot to uzņēmīgāku slimībām;
9. Veselības stiprināšanai un uzlabošanai tieši ārpusstundu nodarbībām ir daudz lielāka nozīme nekā sportam;
10. Iegūstot pozitīvu pieredzi sporta aktivitātēs un sacensībās, iespējams iesaistīt bērnus aktīvā dzīvesveidā ilgstošā laika periodā;
11. Ārpusstundu sporta nodarbību skolotājam vai trenerim arī jāpārzin vecumposmu īpašības, lai rastu pareizu pedagoģisko pieeju;
12. Veselīgs dzīvesveids tiks sekmēts tikai tad, ja skolotājs ārpusstundu sporta nodarbības organizēs kā skolēniem personīgi nozīmīgu darbību, jo bērni nodarbojas ar sportu tikai tāpēc, lai iegūtu no tā prieku un būtu laimīgi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −13,27 €
Work pack Nr. 1357487
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register