Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:386284
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 57 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Sākumskolas skolēna raksturojums pētāmās problēmas skatījumā    8
2.  Rakstīšanas traucējumu analīze speciālajā literatūrā    12
2.1.  Rakstīšanas psihofiziskā struktūra    12
2.2.  Rakstīšanas traucējumu cēloņi un to izpausmes    14
2.3.  Rakstīšanas traucējumu klasifikācija    18
3.  Rakstīšanas traucējumi 2. un 3.klases skolēniem    23
3.1.  Rakstīšanas iemaņu pārbaude un tās veidi    23
3.2.  Koriģējoši attīstošās darbības organizēšana un darba virzieni rakstīšanas traucējumu korekcijā    27
4.  Pedagoģiskie paņēmieni rakstīšanas traucējumu novēršanā    34
4.1.  Fonemātiskās dzirdes, skaņu analīzes un sintēzes iemaņu attīstīšana    34
4.2.  Praktiskais pētījums un iegūto rezultātu analīze    40
  Secinājumi    67
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    69
  Pielikumi    72
Extract

Rakstīšanas traucējumi visbiežāk sastopami sākumskolas skolēniem. Tie ir problemātiski, jo traucē apgūt mācību programmā paredzēto vielu un var būt par iemeslu nesekmībai. Ir skolotāji, kuri uzskata, ka skolēni nemāk klausīties, ir neuzmanīgi rakstot, ir pavirša attieksme pret mācību darbu. Rakstīšanas traucējumu novēršanā jāstrādā logopēdiem.
Studiju programmas „Skolotājs logopēds” mērķis ir sagatavot skolotāju logopēdu, kas prot izzināt, izprast un palīdzēt bērniem ar runas/valodas attīstības traucējumiem pirmskolas, sākumskolas vecumā, nodrošinot traucējumu mērķtiecīgu korekciju un izglītības pilnvērtīgas apguves iespējas.
No gada uz gadu skolā ienāk un aiziet skolēni „ceļotāji”, kuri nesekmības, daudzo kavējumu dēļ paliek uz otru gadu vai atkal nomaina skolu. Šiem skolēniem nereti vērojami rakstīšanas traucējumi.
Skolā integrējas arī liels skaits krievvalodīgo bērnu. Daļai no viņiem ir logopēdiskas problēmas arī dzimtajā valodā un skolēniem ir nepieciešamība pēc koriģējoši attīstošās darbības.
Lai skolēni sekmīgi apgūtu mācību vielu, neatņemams atbalsts ir vecāki. Diemžēl mūsu trauksmainajā ikdienā vecāki ir tik aizņemti, steidzīgi, ka neatliek laika iedziļināties un ieklausīties pašu bērnos. Tā arī netiek pamanīti runas/valodas attīstības traucējumi un bērns savlaicīgi nesaņem logopēda palīdzību.
Rakstīšanas traucējumu savlaicīga un precīza diagnosticēšana, mērķtiecīga metodisko paņēmienu izvēle to novēršanai, pasargā skolēnus no nevajadzīgiem pārdzīvojumiem un nesekmības.
Tēmu „Rakstīšanas traucējumu novēršana 2. un 3. klašu skolēniem ar nepietiekami attīstītu fonemātisko uztveri” darba autore savam darbam izvēlējās tāpēc, ka vēlējās izzināt rakstīšanas traucējumu rašanās cēloņus, izpausmes un izstrādāt pedagoģiskus paņēmienus rakstīšanas traucējumu novēršanā.

Pētījuma objekts – logopēdijas nodarbības

Pētījuma priekšmets – rakstīšanas traucējumi 2. un 3. klašu skolēniem

Pētījuma mērķis – pētīt rakstīšanas traucējumu novēršanas iespējas 2. un 3. klases skolēniem ar nepietiekami attīstītu fonemātisko uztveri

Hipotēze – 2. un 3. klases skolēnu rakstīšanas traucējumu novēršana būs veiksmīgāka, ja
logopēdijas nodarbībās darbība būs mērķtiecīga un aktīva,
tiks attīstīta fonemātiskā uztvere,
tiks ievērotas vecumposma īpatnības.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1309531
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register