Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:391087
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.10.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 25 units
References: Not used
Extract

Māsa informē pacientu pareizi apstrādāt mutes dobumu pēc operācijas. Skaidro, ar ko vajag skalot mutes dobumu un cik reižu. Māsa stāsta, kad vajag izspļaut tamponus un pēc kāda laika drīkst ēst, kā arī noskaidro pareizu darbību veikšanas nepieciešamību. Māsa brīdina par to, ka pēc anestēzijas ļoti uzmanīgi vajag ēst, jo, sakošļājot barību, var traumēt vaigu un lūpu.
Māsa sniedz informāciju par diētas īpatnībām un tās ievērošanas ilgumu, novērtē faktorus, kas varētu ietekmēt uztura izvēli, stāsta, ko viņam drīkst, ko nedrīkst ēst.
Sniedzot informāciju par medikamentozo terapiju māsa nosauc medikamenta nosaukumu un stāsta par lietošanas mērķiem un gaidāmo rezultātu, izskaidro, kāpēc ārsts izrakstīja tieši šo medikamentu un tā lietošanas vēlamo efektu, paskaidro, kā jādzer šīs zāles un izsniedz rakstiska veida rekomendāciju, kā arī paskaidro, kā rīkoties ,ja pacients ir aizmirsis lietot medikamentus.
Zināšanas rada drošības sajūtu pēc operācijas, un māsas palīdzība to apgūšanā ir neizmērojama. Māsas sniegtās zināšanas ir palīglīdzeklis šo mērķu sasniegšanai. Pacienta mierīga pielāgošanās jaunajai situācijai rada pārliecību par māsas pareizi paveikto darbu. Māsai patīkami apzināties, ka savlaicīgi kādam ir palīdzējusi tikt galā ar nezināmo situāciju.
Pacients vēlas zināt par operāciju un par situāciju pēc tās. Tas nozīmē, ka pacientam ir motivācija mācīties, jo viņš saprot, ka zināšanas var sniegt drošības sajūtu par to, kas notiks pirmsoperācijas un pēcoperācijas periodā. Būtu pareizi, ja informētu vairāk, nevis mazāk, jo ir labāk, kad pacients saņem lielu informācijas apjoma daudzumu, bet nevis otrādi.
Katrai personai ir tiesības saņemt savam veselības stāvoklim atbilstošu nepieciešamo veselības aprūpi. Aprūpei jābūt visu laiku un visiem cilvēkiem vienādi pieejamiem, nepieļaujot diskriminējošu attieksmi. Pacientiem ir tiesības uz kvalitatīvu veselības aprūpi, kuru raksturo augsti tehniskie standarti un labvēlīgas attiecības starp pacientiem un veselības aprūpes darbiniekiem (25). Pacienti no māsas gaida profesionālu darbu, kurš ietver sevī arī noteiktas ētiskās normas, pirmais ir godīgums un godprātīgums.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register