Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:399790
 
Evaluation:
Published: 14.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    4
1.2.  KAS IR SPORTA STUNDA    4
1.3.  SPORTA STUNDAS VĒRTĒŠANAS FORMAS UN KĀRTĪBA    7
1.4.  SPORTA NEPIECIEŠAMĪBA SKOLĀ    8
1.5.  MĀCĪBU PROCESA PLĀNOŠANA SPORTĀ    9
1.6.  PEDAGOĢISKĀ VĒRTĒŠANA    12
1.7.  SPORTA STUNDAS MODELĒŠANA    14
1.8.  SKOLOTĀJA GATAVOŠANĀS SPORTA STUNDAI    14
2.  SKOLĒNA SIRDSDARBĪBAS FREKVENCES IZMAIŅU ANALĪZE    15
2.2.  PULSA LĪKNES ANALĪZE    17
3.  SPORTA STUNDAS BLĪVUMA ANALĪZE    19
3.2.  STUNDAS BLĪVUMA ANALĪZE    21
4.  SPORTA STUNDAS PEDAGOĢISKAIS NOVĒROJUMS    23
5.  TEMATISKAIS PLĀNS MARTAM    28
6.  SPORTA STUNDAS KONSPEKTS 9.KLASEI, NR. 3    29
7.  SECINĀJUMI    32
8.  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    33
Extract

7. SECINĀJUMI
• Studiju darba gaitā es teorētiski sporta mācību procesa plānošanas, sporta stundas modelēšanas un pedagoģiskās vērtēšanas uzdevumus un nepieciešamību. Informācijas bija diez gan daudz, tāpēc tās apkopošanai un analīzei bija nepieciešams laiks. Informācija atlasei izmantoju gan literatūras, gan interneta resursus.
• Lai izpildītu praktiskās daļas uzdevumus es devos uz Rīgas Valsts 3. ģimnāziju. Šīs skolas skolotāji bija ļoti atsaucīgi un pretimnākoši, tāpēc bija viegli sadarboties. Kā pirmo uzdevumu es izvēlējos pedagoģisko novērojumu. Es vēroju 7. klases skolēnus, viņi bija slikti disciplinēti. Vērojot sporta stundu radās daudz jautājumu un secinājumi par skolotājas darbu.
• Ar sirdsdarbības frekvences mērījumu noteikšanu nebija problēmu, jo skolniece (12.klase) pati mācēja mērīt pulsu, tāpēc man atlika tikai pierakstīt rezultātus. Skolniece ar prieku piekrita šāda veida uzdevumam un mums bija viegli sadarboties. Tas manāmi atviegloja šī uzdevuma izpildi.
• Analizējot stundas blīvumu secināju, ka skolotājas vadītā stunda bija atbilstoša motoriskā blīvuma rādītājiem, kuri ir 54,5%, jo kā zināms, tad kopējam motoriskajam blīvumam jābūt robežās no 40 – 80%. Tātad skolotāja ir izpildījusi savu uzdevumu un ir atvēlējusi pietiekamu laiku motorisko darbību izpildei. Pedagoģiskā blīvuma rādītāji ir 78,29% nepieciešamo 100% vietā. Skolotājai Bija vērojama liela dīkstāve, kuras cēloņi bija nepiemērota slodzes intensitāte priekš 7. klases skolēniem. Vingrinājumu bija par maz, daudzi skolēni bija garlaikoti un nodarbojās ar blakus lietām.
• Darba gaitā tika izveidots arī tematiskais plāns un vienas sporta stundas konspekts 9. klases skolēniem, marta mēnesim. Manis izvēlētā tēma bija futbols. Tematisko plānu un stundas konspektu veidoju atbilstoši valsts standartam un mācību programmas paraugam.
• Šis darbs bija labs veids kā teoriju pārbaudīt praksē. Kopumā ar darba izstrādi man veicās un esmu apmierināta ar iegūtajiem rezultātiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register