Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:659047
 
Evaluation:
Published: 28.04.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Literatūras apskats    4
1.  Teorētiskā daļa    5
1.1.  Kas ir redze    5
1.2.  Acs uzbūve un fizioloģija    5
1.3.  Hipermetropija jeb tālredzība    7
1.4.  Miopija jeb tuvredzība    7
1.5.  Redzei draudzīgs telpas apgaismojums    8
1.6.  Apgaismojuma sistēmas    9
1.6.1.  Vienmērīga vispārējā apgaismojuma iekārta    10
1.6.2.  Vispārējais apgaismojums ar papildus vietējo apgaismojumu    10
1.6.3.  Vispārējais vietējais apgaismojums    10
2.  Pētnieciskā daļa    11
2.1.  Anketu apstrāde un analīze    11
3.  Secinājumi    18
4.  Ieteikumi    19
5.  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    20
6.  Anotācija    21
7.  Аннотация.(svešvalodā)    22
Extract

Darba tēma: Daugavpils Valsts ģimnāzijas 10. un 11. klašu skolēnu attieksme pret savu redzi.
Autore izvēlējās šo tēmu, jo attīstoties tehnoloģijām, cilvēku redze pasliktinās - cilvēku dienas režīms un darba plānojums ir saspringts un viņi neatvēl laiku redzes atpūtināšanai. Tā kā redzes pasliktināšanās visstraujāk notiek līdz 18 gadu vecumam, darba autore pievērsās Daugavpils Valsts ģimnāzijas (turpmāk DVĢ) 10. un 11. klašu skolēnu, kuri vēl nav sasnieguši 18 gadu vecumu, vai nesen palikuši pilngadīgi, redzes problēmu pētīšanai. Tika izvēlēta DVĢ, jo autore ir ievērojusi, ka aizvien vairāk skolēniem DVĢ tiek konstatētas redzes problēmas un izrakstītas briļļu receptes. Arī pati autore ir saskārusies ar redzes problēmām un vēlējās uzzināt, vai redzes pasliktināšanās notikusi skolēnu neatbilstošās attieksmes pret savu redzi dēļ.
Darba mērķis: izpētīt un noskaidrot DVĢ 10. un 11. klašu skolēnu redzi un konstatēt kādi faktori to bojā.
Darba uzdevumi:
1.Izpētīt acs uzbūvi un funkciju;
2.Noskaidrot izplatītākās redzes problēmas;
3.Noskaidrot pareizas darba vides iekārtojumu;
4.Uzzināt kāds redzes stāvoklis ir DVĢ 10. un 11. klašu skolēniem;
5.Informēt cilvēkus, kā saudzēt acis – ieteikt dažādus profilakses paņēmienus;

Hipotēze: DVĢ 10. un 11. klašu skolēni rūpējas par savu redzi un izmanto profilakses paņēmienus, lai redze netiktu bojāta vai nepasliktinātos, ja tā jau ir bojāta.

Darbā izmantotās metodes: speciālās literatūras analīze, DVĢ 10. un 11. klašu skolēnu anketēšana, iegūtās informācijas analīze.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register