Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:681614
 
Evaluation:
Published: 18.03.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
Ι.  Literatūras apskats   
1.  Cilvēka redze   
1.1.  Cilvēka maņu orgānu apskats   
1.2.  Cilvēka acs uzbūve   
1.3.  Redzes sensorā sistēma   
2.  Optiskie redzes traucējumi   
2.1.  Optisko redzes traucējumu apskats   
2.2.  Tuvredzība   
2.3.  Tālredzība   
2.4.  Astigmātisms   
2.5.  Vecuma tālredzība   
3.  Redzes higiēna   
3.1.  Vitamīni un minerālvielas   
3.2.  Dzīvesveids un redze   
3.3.  Acs refrakciju patoloģiju ārstēšanas palīgmetodes   
4.  Izmantotā metode   
4.1.  Snellena redzes asuma noteikšanas metode   
4.2.  Mācību iestādes arhīvos pieejamo medicīnisko datu apstrāde   
ΙΙ.  Pētnieciskā daļa   
1.1.  Redzes asuma noteikšana   
1.2.  Anketas analīze   
1.3.  Vidusskolēnu redzes asuma salīdzināšana laika gaitā   
  Secinājumi   
Extract

Secinājumi
1. Lai uzturētu veselīgu redzes orgāna darbību ir nepieciešams pareizs, vitamīniem bagāts uzturs. Dzīvesveids lielā mēra nosaka redzes kvalitāti. Lai gan acu patoloģijas ir iedzimtas, daudzas var iegūt dzīves laikā neievērojot redzes kvalitātes uzturēšanas ieteikumus. Dažādi vingrinājumi un paņēmieni ir ļoti noderīgi labas redzes uzturēšanā.
2. Pētījuma rezultātā atklājās, ka no 55 respondentiem, vidusskolēniem vecumā no 16 līdz 19 gadiem, 75% redzes kvalitāte bija normas robežās, 16% bija redzes problēmas un to labošanai tiek izmantotas redzes korekcijas ierīces, bet 9% bija redzes problēmas un to labošanai netika izmantotas redzes korekcijas ierīces.
3. Galvenais faktors, kas ietekmē redzi, par spīti dzīves veidam un uzturam ir iedzimtība, ko atklāja pētnieciskā darba rezultāti. 85% no tiem respondentiem kuriem ir redzes problēmas, tās ir bijušas vienam vai abiem no vecākiem.
4. Pētījumā izvirzītā hipotēze, ka vairums vidusskolēni neievēro redzes higiēnu un nav informēti par savu redzes kvalitāti, tādejādi pasliktinot savas redzes pilnvērtīgu veiktspēju, apstiprinājās, jo pētnieciskā darbības rezultātā atklājās, ka 89% respondenti ar fiziskām nodarbēm nodarbojas mazāk par vienu stundu nedēļā, kas ir par maz, un 60% no respondentiem apgalvoja, ka izmanto datoru, viedtālruni, planšetdatoru u.t.t. un skatās televizoru ikdienā vairāk par 2 stundām, kas negatīvi ietekmē redzi.
5. 15 vidusskolēnu redzes kvalitātes salīdzināšana ar mācību iestādē pieejamajiem medicīniskajiem datiem par redzes kvalitāti pirms 4 gadiem un sākumskolas vecumā atklāja, ka no 15 vidusskolēniem nav bijušas redzes problēmas. Tiem 5 respondentiem kuriem bija redzes problēmas, tās parādījušās laika posmā no sākumskolas līdz pamatskolai beigšanai un viens vai abi no vecākiem sirguši ar redzes problēmām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register