Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:685838
 
Evaluation:
Published: 04.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Pusaudžu vecumposms (14-16g.)
Jauniešu vecumposms (15-18g.);
Fiziskā attīstība:
Nav minēts.
Kognitīvā attīstība (izziņa, uztvere un atmiņa):
Nav informācijas.
Domāšana:
Kļūst intelektuālāka, abstraktāka un patstāvīgāka.
Tendence pārspīlēt savas zināšanas, savu iespēju līmeni.
Apguvis spējas veikt loģiskās operācijas – analizēt, sintezēt, abstrahēt, vispārināt un klasificēt.
Prot izvirzīt hipotēzes, improvizēt, atrast nestandarta risinājumus, ietvert savu problēmu vispārīgu problēmu kontekstā.
Personība, „Es”tēls:
Personība vairāk individualizējas, samazinās negatīvisms, palielinās paškontrole.
Būtiskākais – patības jeb identitātes meklēšana vai atrašana, svarīga profesijas izvēle.
 Eriksons - pieaug vēlme sevi uztvert kā vienotu veselumu – saskanētu iekšējās vajadzības ar ārējo uzvedību, personības difūzija – nenoteiktības, kas es esmu; negatīvā identitāte – vecāki uzspiež saviem bērniem viņu nerealizētās vēlmes;.
Spēcīga ietekme gan no sabiedrības, gan vecāku puses. Sekas – agresīva rīcība, depresīvs garastāvoklis, frustrācija, neadekvāts Ego, kategorisms, nihilisms, vilšanās, apātija.
Identitātes formēšanās. Identitāte, viņaprāt, ir sajūta, kas ietver to, ka es esmu kaut kas īpašs, patiess, pilnvērtīgs, saistīts ar apkārtējo pasauli un citiem cilvēkiem.
Kritiski izturas pret to, kāds biju pagātnē un censties mainīties nākotnē.
Dzimuma identitātes izvēle.
Formējas rakstura akcentuācijas.
Vajadzība apliecināt sevi, savu individualitāti ar oriģinalitāti domāšanā un darbībā.
Vērtējot situāciju, orientējas uz tagadnes situāciju.
Vēlas attīstīt un realizēt savas radošās potences.
„Zīmēšanās” – oriģinalitāte kļūst par līdzekli, lai pašapliecinātos un demonstrētu savu negatīvismu, cinismu, augstprātību un patmīlību.
Emocionāli sensitīvākais periods – 15g., vēlāk jau līdzsvarotāks, mērķtiecīgāks, bet, ja 15g. sociālais fons ir bijis nelabvēlīgs, tad problēmas tāpat turpinās.
A.Ļičko (psihiatrs) – no 14-18g.kritiskākais periods psihopātijām, novirzēm no normas uzvedībā.
Attīstās patriotisma, solidaritātes jūtas, sāk interesēties par filozofijas, politikas un ekonomikas jautājumiem.
16-17g.ļoti spēcīgs seksuālais uzbudinājums (zēniem).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1239524
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register