Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:826817
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.09.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  Teorētiskā daļa   
1.1.  Ergonomikas mērķis un definīcija   
1.2.  Risks – riska faktoru novērtējums   
1.3.  Profesija – ķīmijas skolotājs   
2.  Praktiskā daļa   
2.1.  Metodika   
2.2.  Informācija par respondentu   
2.3.  Darba ergonomiskie apstākļi   
2.4.  Darba vide   
2.5.  Darba organizācija   
2.6.  Semināri un reālā profesijas situācija   
  IETEIKUMI   
Extract

2.5.Darba organizācija
Darba laikā reglamentētās atpūtas pauzes ir ar biežumu 10 min ik pa 40 min, pēc aptuveni trīs šāda veida atkārtojumiem seko ilgāks pārtraukums – 30 min. Šajā laikā reizēm tiek pildīti relaksējoši vingrinājumi. Skolotāja uzskata, ka viņai šāda veida pārtraukumi ir pietiekami, lai pārvarētu nogurumu. Tas savukārt noved pie koncentrācijas spēju nesamazināšanās, jo darbs prasa paaugstinātu atbildību.
Skolotāja atdzīst, ka savā mērā pati kontrolē savu darba procesu un ka ar kopējo organizāciju darbā ir apmierinātā. Regulāri tiek veiktas medicīnas pārbaudes (vienu reizi gadā) pie vairākiem speciālistiem. Tā kā ķīmijas skolotāja darbs pieskaitāms pie darba kaitīgos apstākļos, tad iespējamas papildus brīvdienas jau noteiktajam atvaļinājumam.

2.6.Semināri un reālā profesijas situācija
Salīdzinot semināros izsecināto par ķīmijas skolotāja profesiju, lielākoties viedoklis sakrita ar reālo (skolotājas teikto) situāciju, tomēr 5.seminārā izanalizētie ķīmijas skolotājas darbavietas ergonomiskie riski celšanas darbu laikā nesakrīt ar reālo situāciju. Seminārā biju minējis, ka šādu risku nav, bet riski ir. Sarunā atklājās, ka riski pastāv pie uzcelšanas un nocelšanas darbiem (tas tiek veikts pakāpjoties uz trepītēm un ar izstieptām rokām uz augšu), kad nepieciešamās vielas vajadzīgas darbam. Tiesa šajos augstajos plauktos stāv vielas, kas tiek izmantotas retāk, nevis ikdienas eksperimentu demonstrācijās.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register