Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:598313
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.02.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Transports un vide    3
1.1.  Gaisa piesārņojums pasaulē - fakti    5
2.  Vidi piesārņojošas vielas    6
2.1.  Galvenie gaisa piesārņojuma komponenti    6
2.2.  Transporta emitētās kaitīgās vielas    7
2.3.  Gāzveidīgais piesārņojums    8
3.  Eiropas Vides Aģentūras (EVA) ziņojumi    21
3.1.  Citas tendences un konstatējumi    21
4.  Piesārņojums un ekonomika    23
5.  Izmantotās literatūras saraksts    24
Extract

3. Eiropas Vides Aģentūras (EVA) ziņojumi
EVA ikgadējā ziņojumā, kas sagatavots ziņošanas mehānisma attiecībā uz transportu un vidi (TERM) ietvaros, ir novērtēta transporta ietekme uz vidi Eiropā. Ir novēroti daži uzlabojumi, lai gan to daļēji var izskaidrot ar samazinātu saimniecisko darbību ekonomikas lejupslīdes apstākļos. Ziņojumā teikts, ka līdz ar ekonomiskās situācijas uzlabošanos jaunie ES transporta mērķi būtu jāvērš uz turpmāku ietekmes uz vidi samazinājumu.
Kaut arī gaisa piesārņojuma līmenis pēdējo 20 gadu laikā ir samazinājies, tas joprojām rada lielas problēmas vairākos reģionos. “Euro” standartu noteikšana attiecībā uz transportlīdzekļiem nav palīdzējusi samazināt faktisko NO2 emisiju apjomu līdz tiesību aktos noteiktajam līmenim, tomēr tā ir būtiski uzlabojusi vispārējo gaisa kvalitāti.
Sliktu gaisa kvalitāti veicina arī kravu pārvadājumu pieaugums. Kravu pārvadājumi bija viens no galvenajiem augsta NO2 līmeņa iemesliem. Kravu pārvadājumu pieauguma dēļ pēdējos 20 gados skābo lietu izraisošo sēra oksīdu emisiju apjoms kopš 1990. gada ir samazinājies tikai par 14 %, lai gan tika īstenoti nozīmīgi efektivitātes uzlabojumi.
EVA izpilddirektore Žaklīna Makgleida atzīst: “Viens no galvenajiem 21. gadsimta uzdevumiem būs mazināt tādas transporta radītās negatīvās sekas kā siltumnīcefekta gāzes, gaisa piesārņojums un troksnis, vienlaicīgi nodrošinot mobilitātes pozitīvos aspektus. Eiropa var uzņemties vadību, pastiprinot savu darbu elektrisko transportlīdzekļu tehnoloģisko jauninājumu jomā. Šādas pārmaiņas varētu pārveidot dzīvi pilsētās.”

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register