Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:772655
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.09.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
  Summary    6
  Ievads    8
1.  Salaspils NBD vēsture un piedāvājums mūsdienās    10
1.1.  Vēsture    10
1.2.  Sadarbības partneri    11
1.3.  Piedāvājumu un iespēju klāsts dārza apmeklētajiem    13
2.  Mārketinga veidošanas specifika botāniskajos dārzos    17
2.1.  Komunikācija un veicināšana    17
2.2.  Mārketinga aktivitāšu nozīmīgums    19
2.3.  Pārskats par botānisko dārzu pieredzi apmeklētāju piesaistē    20
3.  Darbā izmantoto pētījuma metožu apraksts    22
4.  Salaspils NBD mārketinga aktivitāšu apraksts    24
4.1.  Salaspils NBD pastāvīgi uzturētās mārketinga aktivitātes    24
4.2.  Mārketinga aktivitātes, kas tiek īstenotas stādu gadatirgus sezona    26
4.3.  Salaspils NBD izmantoto mārketinga aktivitāšu izmaksas 2017.gada sezonai    27
5.  Aptaujas rezultātu apraksts    28
5.1.  Vispārējā aptauja    28
5.2.  Stādu gadatirgus “Cīruļu diena” aptauja    33
6.  Ieteikumi    36
  Nobeigums    39
  Izmantoto avotu saraksts    42
  PIELIKUMI    46
Extract

Secinājumi
1. Salaspils NBD līdz šim nav veicis sabiedrības viedokļa izpētes, kā rezultātā tika veidotas vairākas mārketinga aktivitātes, par kuru efektivitāti nav bijušu ziņu.
2. Sadarbības partneru iegūšana un kopīgu projektu veidošana, spēj palīdzēt finansiālu, kas daudziem botāniskajiem dārziem ir svarīgs “izdzīvošanas” aspekts, kā arī paplašināt atpazīstamību sabiedrībā.
3. Pēc Salaspils NBD sniegtajiem materiāliem un informācijas, var redzēt, ka informācijas izplatīšanai tiek izmantoti daudzi informācijas kanāli, caur kuriem pārsvarā tiek reklamēti stādu gadatirgi.
4. Ir jābūt skaidrai mērķa auditorijai, kuru Salaspils NBD vēlas sasniegt. Konkrētai mērķa auditorijai jābūt ne tikai potenciālo apmeklētāju ieinteresēšanā, bet arī potenciālo sadarbības partneru ieinteresēšanā.
5. Mārketinga aktivitātēm jābūt viegli saprotamām, košām, uzmanību piesaistošām un interesi raisošām.
6. Salaspils NBD eksistences aizsākumi līdz mūsdienām ir notikumiem bagāta – piedzīvoti gan savi kāpumi, gan kritumi, ar kuriem ir vērts apmeklētājus iepazīstināt plašāk.
7. Sabiedrības informētība par šo objektu ir diezgan reģionāla, konkrētāk, par to vairāk ir informēti Rīgas/Pierīgas un Vidzemes iedzīvotāji. To varētu arī argumentēt ar intervijas laikā iegūto informāciju, ka mārketinga aktivitātes vairāk arī tiek fokusētas uz tuvāko apkārtni.
8. Lai gan Salaspils NBD radio reklāmām tērē vislielākos līdzekļus, tās ir sasniegušas tikai 6,4% no visiem respondentiem.
9. Vecuma grupa “35-44” caur visiem Salaspils NBD informācijas kanāliem praktiski netiek sasniegta.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1373592
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register