Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:838556
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.12.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Interesantas un piesaistošas reklāmas kampaņas jau ir liela daļa no risinājuma, jo tās spēj cilvēkus aizraut un liek saprast, ka sabiedrībai vairs nav izdevīgi turpināt dzīvot kā līdz šim un, lai gan mūsu labie nodomi izglābt apkārtējo vidi (tieši tāpat kā mūsu vieglprātīgās rīcības līdz šim) būtiskas izmaiņas atspoguļos tikai pēc gadiem, nav pamata būt pesimistiski noskaņotiem, jo tieši šis ir tas laiks, kad radīt mainīties un veikt apvērsumu ne tikai dabas saglabāšanā, bet arī citās valstij būtiskas nozarēs.
Pats galvenais, manuprāt, ir nebūt vienaldzīgiem – kaut vai sākt ievērot nelielus sīkumus, ko veikt savādāk savā ikdienā (pārvietošanās, atkritumu savākšana, elektrības taupīšana), piedalīties ar vides saglabāšanu saistītos konkursos, ja tev tiešām ir kas sakāms (kāpēc gan lai tieši tava doma nevarētu būt tā īstā), „piebremzēt” savu bezrūpīgi izšķērdīgo dzīvesveidu. Lai risinātu un novērstu liela mēra jautājumus ir jāsāk pašam ar sevi – nebūsim vairs daļa no problēmas, būsim daļa no tās risinājuma.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register