Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Netradicionāli metodiskie paņēmieni fizikas apguvē, pamatojoties uz skolēnu atmiņas tipiem Špoģu vidusskolā

     Evaluated!

    Research Papers54 Physics, Pedagogy

7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:176403
 
Evaluation:
Published: 28.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 19 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    5
I.  Teorētiskā daļa    6
1.1.  Atmiņa un tās veidi    6
1.1.1.  Redzes atmiņa un tās nozīme mācību procesā    9
1.1.2.  Dzirdes atmiņa un tās nozīme mācību procesā    10
1.1.3.  Kinētiskā atmiņa un tās nozīme mācību procesā    12
1.2.  Mācību metodes    13
1.2.1.  Mācību metodes shēma    13
1.2.2.  Mācību satura apguves metožu raksturojums    14
1.2.3.  Mācību metožu izvēle    17
1.2.4.  Mācību satura un metožu saistībā ar mācību satura apguves līmeņiem    18
1.2.5.  Jaunākās pedagoģiskās atziņas par mācīšanos    18
II.  Izpētes daļa    20
III.  Jaunrades daļa    27
3.1.  Metodiskie paņēmieni vielas apguvē pamatojoties uz dažādiem atmiņas veidiem    27
3.1.1.  Karikatūras kā mācību līdzeklis fizikas apguvē    28
3.1.2.  Anekdotes kā mācību līdzeklis fizikas apguvē    28
3.1.3.  Eksperimentālie mājas darbi un to nozīme fizikas apguvē    29
  Secinājumi    31
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    32
  Pielikums    33
Extract

Mūsdienu mācīšanas mērķis nav iekalt zināšanas, bet saprast to, kas tiek mācīts. Katrs skolēns ir individualitāte, tāpēc katrs zināšanas apgūst citādi. Ir skolēni, kuri zināšanas apgūst , ja redz attēlus, zīmē vai apskata grafikus un tabulas; ir arī tādi, kuri uzmanīgi klausās skolotāja stāstījumā, bet citam iespiežas atmiņā rādītie eksperimenti un izstrādātie laboratorijas darbi.
Sākot strādāt pie šī darba mani interesēja, cik ir skolā tādu skolēnu, kuri zināšanas apgūst ar “redzes palīdzību”, „dzirdes palīdzību „ vai „taustes palīdzību” un tādejādi varēšu palīdzēt tiem skolēniem, kuriem ir redzes atmiņa, dzirdes atmiņa, vai sajūtu atmiņa. jo darīšu zināmu skolotājiem , kurā klasē būtu vairāk jāzīmē un jāraksta uz tāfeles; kurās jāstāsta, bet kurās jāuzdod radoši mājas darbi .
Pieredze rāda , ka interese par doto priekšmetu paaugstina skolēnu uzmanību , atvieglo jautājuma izprašanu un palīdz iegūt stabilākas un noturīgākas zināšanas . Izraisīt dziļu interesi visos skolēnos , protams, nav iespējams , tāpēc stundās dažkārt jāizmanto netradicionālas metodes, atslodzei der izstāstīt kādu joku, jo skolēni augstu vērtē skolotāju ar humora izjūtu. Ir svarīgi , lai skolēniem stundā būtu apgūtas stabilas zināšanas, prastu patstāvīgi papildināt šīs zināšanas un pielietot sadzīvē. Tad arī daudziem sākotnējā ieinteresētība var pāraugt par dziļu un noturīgu interesi par fiziku, kā zinātni.
Šajā sakarā labus rezultātus var panākt ar ieinteresētības elementu izmantošanu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,98 €
Work pack Nr. 1123782
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register