Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:793408
 
Evaluation:
Published: 05.02.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Pusaudzis skolā.
Uzsākot skolas gaitas bērni to uztver kā vietu, kur ir jāmācās un jāgūst zināšanas, bet augot bērniem mainās attieksme pret skolu un mācībām. Skola galvenokārt kļūst par iespēju satikties ar draugiem un domubiedriem, mācības – par iespēju pašapliecināties.
Šajā vecumā sakāpinātā pašapziņa var radīt konfliktus ar apkārtējiem, ar skolotājiem un vecākiem, īpaši, ja pieaugušie izmanto galvenokārt autoritāras audzināšanas formas.
1. Kognitīvā attīstība – Galvenais jaunveidojums izziņas procesu attīstībā ir prasmes un iemaņas veidot pašam savas hipotēzes, jaunu, abstraktu jēdzienu apguve, to lietošana uzdevumu risināšanā, teorētiskās domāsānas izveide.
2. Atmiņas procesos arvien lielāka nozīme ir loģikais un gribai – tīšās iegaumēšanas un tīšās reproducēšanās pastiprināšanās. Pusaudžiem dominē arī mehāniskā atmiņa.
3. Domāšana – sākumskolas periodā bērni spēj domāt par to, ko atcerējās, bet pusaudžu periodā nespēj iegaumēt, jo neizmanto loģiskās domāšanas operācijas – salīdzināt utt.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1337250
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register