Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:916543
 
Evaluation:
Published: 12.01.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sociālās kampaņas ,,Nemēslo mežā’’ raksturojums    4
1.1.  Kampaņas attīstība    4
1.2.  Kampaņas nepieciešamības raksturojums    11
1.3.  Cūkmena leģenda    15
2.1.  Anketēšana    16
2.2.  Intervija    18
3.  Secinājumi    20
  Anotācija    21
  Annotation    22
  Izmantotā literatūra    23
  Pielikums    24
Extract

3. Secinājumi un ieteikumi
Šajā zinātniski pētnieciskajā darbā, darba autore izpildīja sev izvirzītos mērķus un tie bija :
1. apkopot pieejamo informāciju par sociālo kampaņu „Nemēslo mežā”
2. analizēt atkritumu problēmu mežos, balstoties uz pieejamajiem materiāliem
3. veikt aptauju 4.-6.klases skolēnu vidū

Veicot aptauju darba autore secināja, ka gandrīz visi respondenti zina, kas ir Cūkmens.
Apkopojot informāciju par sociālo kampaņu ,,Nemēslo mežā’’, darba autors secināja, ka ar katru gadu šī kampaņa attīstās arvien vairāk, un ar katru gadu arvien vairāk cilvēki uzzina par Cūkmenu.
Apkopojot informāciju var arī secināt, ka tik tiešām šī kampaņa vairāk uzrunā jauniešus, kas savukārt nodod informāciju vecākiem, līdz ar to Cūkmens gūst lielāku atpazīstamību, jo akcijas, kas tiek rīkotas vairāk ir domātas bērniem, pusaudžiem.
Atkritumu problēma mežos sāk laboties, ir mazāk atkritumu, cilvēki savāc aiz sevis atkritumus, bet tomēr ne visi. Ir daudz un dažādu atkritumu, kas kaitē ne vien dabai, bet pašiem cilvēkiem, kā arī dzīvniekiem, kas dzīvo mežā.
Darbā izvirzītā hipotēze ir – ja ar Cūkmena kampaņu „Nemēslo mežā” iepazīstinātu visus Latvijas skolēnus, tad to atpazītu vismaz 80% skolēnu, domādams, ka ir apstiprinājusies, kaut darba autore neaptaujāja visas Latvijas skolas, bet ja Rīgas 62.vidusskolas 46 skolēni no 50 atpazina Cūkmenu, darba autore uzskata, ka ja aptaujātu visas Latvijas skolas, Cūkmenu noteikti atpazītu vairāk nekā 80% skolēnu.

Ieteikumi no darba autores puses būtu :
• Rīkot vairāk akcijas
• Iepazīstināt Cūkmenu ar citām valstīm
• Rīkot ģimenes izbraucienus uz Latvijas skaistajiem parkiem, lai salīdzinātu sakoptu dabu ar tieši pretēju

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1310904
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register