Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:656509
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Tabulu saraksts    3
  Attēlu saraksts    4
  ANOTĀCIJA    5
  ANNOTATION    6
  IEVADS    7
1.  DARBĀ IZMANTOTO STATISTIKAS DATU SĀKOTNĒJIE AVOTI, NOVĒROŠANA, GRUPĒŠANA    8
1.2.  Statistiskie novērojumi    8
1.3.  Statistiskā grupēšana, grupējuma pazīme    9
2.  VIDĒJIE LIELUMI    12
2.1.  Vidējo lielumu lietošana un ekonomiskā interpretācija    12
2.2.  Vidējo lielumu veidi    12
2.3.  Moda    15
2.4.  Mediāna    17
2.5.  Variācijas rādītāji    19
3.  ABSOLŪTIE UN RELATĪVIE LIELUMI    24
3.1.  Absolūtie lielumi    24
3.2.  Relatīvie lielumi    24
3.3  Relatīvo lielumu veidi    24
3.4.  Galveno absolūto un relatīvo lielumu pareizas pielietošanas principi un noteikumi    27
4.  DINAMIKAS RINDAS    28
4.1.  Dinamikas rindu veidi    28
4.2.  Dinamikas rindu līmeņu absolūto un relatīvo pārmaiņu raksturošana    32
4.3.  Dinamikas rindu vidējie lielumi    34
5.  KORELĀCIJAS APRĒĶINĀŠANA    40
  SECINĀJUMI    42
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    43
Extract

Statistika – tā ir zinātne, kas pēta masveida parādības un procesus cenšoties atklāt un izzināt tajās notiekošās statistiskās likumsakarības.
Šobrīd Latvijā aktuāla problēma ir izglītība, tāpēc arī autori izvēlējās kursa darba tēmu par izglītību un zinātni. Šī tēma ir ļoti pateicīga kursa darba rakstīšanai, jo ir iespējams izmantot datu analīzei daudzas statistikas aprēķinu metodes: vidējos lielumus, absolūtos un relatīvos lielumus, dinamikas rindas un korelācijas aprēķināšanu. Šajā kursa darbā autori neiekļāva indeksu aprēķināšanu, jo lai varētu aprēķināt indeksus nepieciešama rādītāja cena.
Izglītības statistikas uzdevumi ir šādi:
veidot vienotu statistisko informāciju par statistikā notiekošo, piemēram, audzēkņu skaits, studējošo skaits augstskolās, beigušo studentu skaits utt.;
sakopot un izanalizēt savākto informāciju;
publicēt šo informāciju sabiedrībai;
sniegt Saeimai šo informāciju .
Statistika ataino mums šo informāciju saprotamā un pārskatāmākā veidā, tā, ka katram tas ir uztverams un saprotams. Izglītības statistika, kā statistikas nozare ir nozīmīga un vajadzīga, jo tā sniedz mums informāciju par mums vajadzīgām lietām un par visu to, kas mūs tik ļoti interesē.
Kursa darba mērķis – nostiprināt un padziļināt zināšanas, kas iegūtas studiju kursā statistika un iepazīties ar izglītības statistikas problēmām .
1.izpētīt studentu skaitu augstskolās;
2.labāk izprast statistiskās pētīšanas metodes;
3.datu vākšana un analizēšana.
Kursa darba uzdevumi:
1.savākt un apkopot informāciju par iedzīvotāju izglītības līmeni;
2.iegūto statistisko datu apkopošana tabulās un diagrammās;
3.izglītības statistisko datu analīze;
4.secinājumu izstrāde.
Šajā zinātnē visas lietas tiek smalki izpētītas, apkopotas izanalizētas un “pasniegtas” sabiedrībai. Šajā darbā par pētījuma bāzi autori ņēmu gan vidusskolas (pamatizglītība, vidējā izglītība), gan profesionālās izglītības iestādes, augstskolas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1130187
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register