Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:659013
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  ANKETĒŠANAS BŪTĪBA    4
2.  ANKETĒŠANAS METODES IZVĒLE    6
2.1.  Individuāla intervija    7
2.2.  Grupas intervija    8
2.3.  Intervija pa telefonu    8
2.4.  Intervija pa pastu    9
2.5.  Anketēšana ar interneta starpniecību    10
2.6.  Paneļmetode    11
3.  ANKETAS SASTĀDĪŠANA    12
3.1.  Anketas struktūra    13
3.2.  Jautājumu formulēšana    14
4.  ANKETU REZULTĀTU APSTRĀDE    17
4.1.  Iegūto datu analīze    17
4.2.  Pārskata sagatavošana    18
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    20
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    22
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Anketēšana ir visvairāk izmantotā pētniecības metode.
Ja anketas veidošanas procesā nav formulēts anketas mērķis, labu anketu ir grūti izveidot.
Ļoti svarīgi ir arī noteikt anketas mērķauditoriju, jo respondentu personīgās rakstura īpašības var ir ietekmēt anketas izstrādi.
Individuālās intervijas ir viena no visbiežāk izmantotajām pētījumu metodēm Latvijā.
Ar individuālas intervijas palīdzību var iegūt reprezentatīvus datus par kādā teritorijā dzīvojošiem iedzīvotāju viedokļiem.
Individuālās intervijas ir vienas no dārgākajām un laikietilpīgākajām metodēm.
 Vienas grupas intervijas garums ir aptuveni līdz vienai stundai, vienā diskusijā piedalās 8-12 cilvēki.
Intervijas pa telefonu garums parasti ir 10-20 minūtes, tas nozīmē, ka anketa nevar būt pārāk gara.
Telefona intervija ir ļoti ērti izmantojama metode, ja ir pieejami dati par mērķa grupas telefonu numuriem, piemērs, uzņēmuma darbiniekiem, klientiem vai piegādātājiem u.c.
Intervijas pa pastu dod iespēju saņemt informāciju no liela respondentu skaita ar samērā mazām izmaksām, rēķinot uz vienu respondentu.
 Izdevumu ziņā aptaujas ar interneta starpniecību ir ekonomiski izdevīgākās.
 Paneļmetodi visbiežāk izmanto mārketinga pētījumos. Paneļmetodei ir sekojošas pazīmes: pirmkārt, pētāmais objekts un temats ir patstāvīgs. Otrkārt, datu vākšana atkārtojas pēc noteikta laika perioda un patstāvīga pētīšanas paneļu grupa.
 Jāizvēlas vispiemērotākā anketēšanas metode, ņemot vērā anketēšanai piešķirtos finansiālos līdzekļus, darbinieku resursus, tehnoloģisko nodrošinājumu u.c.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1340179
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register