Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:158337
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Organizācijas misija un mērķi   
3.  Uzņēmējdarbības organizatoriskā forma   
4.  Organizācijas un tās vadīšanas organizatoriskā struktūra   
5.  Organizācijas darbības kontrole un koordinēšana   
6.  Vadīšanas stils un kultūra organizācijā   
7.  Organizācijas darbības plānu sistēma   
8.  Lēmumu pieņemšanas organizācija dažādos organizācijas darbības jautājumos   
9.  Darbinieku motivācija   
Extract

SIA „Dzin Dzin.” dibināta 1992.gada 18. decembrī. Firmas galvenais uzņēmējdarbības virziens ir satelīttehnika, bet vēl papildus firma nodarbojas ar auto akustikas, kabeļu, datoru, savienotājvadu un elektromateriālu vairumtirdzniecību.
Firmu dibināja 2 cilvēki, vēl 1999. gadā firmai bija tikai 20 darbinieki, tad uz šo brīdi par kompānijas izaugsmi rūpējās 51 darbinieks.
Uzsākot darboties satelīttehnikas nozarē, 12 gadu laikā firma ir kļuvusi par vienu no lielākajām Baltijas reģiona satelīttehnikas kompānijām. Firma ir izveidojusi arī servisa dienestu, kas apkalpo klientus gan Latvijā, gan Baltijā. Šogad firma ir ieguvusi straujāk attīstīto uzņēmumu saraksta 125.vietā, kas liecina, ka uz šo brīdi izstrādātais menedžmenta plāns un tā virzība ir uz pareizā ceļa. Satelīttehnikas nozarē firma ir lielākā Latvijā, tā eksportē preces gan uz tuvākajām kaimiņvalstīm – Igauniju un Lietuvu, gan arī uz Krieviju un Ukrainu. Katru gadu piedāvāto produktu klāsts tiek papildināts ne tikai ar jauniem produktu „brandiem”, bet arī ar jaunām nozarēm. Kā piemēru var minēt, pagājušajā gadā produktu klāsts tika papildināts ar datoru komplektējošajām daļām.
Organizācijas plānošanā mērķiem ir svarīga loma.
Pēc būtības mērķi ir:
- organizācijas darbības plāna sastādīšanas un izpildes kontroles pamats,
- organizācijas darbības virzienu orientieri, jo palīdz darbiniekiem saprast to nozīmīgumu,
- darbinieku motivēšanas līdzeklis, jo mērķu sasniegšanu var saistīt ar atalgojumu.
Pastāv samērā daudzi mērķu tipi, kuri atšķiras:
- pēc hierarhijas,
- pēc funkcijas,
- pēc īstenošanas laika.
Pēc hierarhijas mērķus var iedalīt :
misija,
stratēģiskie mērķi,
taktiskie mērķi,
operatīvie mērķi.
Misija – būt labākiem gan Latvijā, gan Baltijā ne vien ar pārdoto produktu skaitu, bet arī ar patstāvīgiem pircējiem, organizācijām – apmierināt viņu prasības ar kvalitatīvām precēm un pakalpojumiem.
Organizācijas mērķis – ir sniegt efektīvus pakalpojumus saviem klientiem, lai pēc iespējas nodrošinātu katra klienta individuālos mērķus, tai pašā laikā rūpējoties par organizācijas pašattīstību, peļņu un cenšoties sasniegt darbiniekiem individuālos mērķus.
Darbiniekiem katram ir savi individuālie mēŗki, kurus organizācijas vadītājam, pieņemot darbā šo darbinieku, ir jācenšas izzināt, lai zinātu vai uzņēmuma mērķi ir savienojami ar darbinieka mērķiem. Kopumā darbinieku mērķis ir gūt tāda līmeņa atalgojumu, lai varētu uzturēt ģimeni, lai darbam nebūtu nospiedoša ietekme personisko dzīvi, personas pašattīstību, izglītību, īsāk sakot, lai pēc darba cilvēkam gribētos un viņš varētu padomāt arī par kaut ko citu – mākslu, teātri, citiem saviem hobijiem utt.
Oganizācija ”Dzin Dzin” mērķtirgus un mērķpircējs ir iedzīvotāji ar vidējiem un augstiem ienākumiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register