Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:173250
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1.Menedžmenta hierarhija un menedžeru līmeņi.
Menedžmenta hierarhija:
1)institucionālais menedžments
2)vadības menedžments
3)tehniskais vai uzraudzības menedžments
Menedžeru līmeņi:
1)augstākā līmeņa menedžeri - neliela administrācijas grupa, kas kontrolē organizācijas darbību
2)vidējā līmeņa menedžeri- salīdzinoši liela menedžeru grupa, kas darbojas starp menedžeru zemāko un augstāko līmeni
3)zemākā līmeņa menedžeri- vislielākā menedžeru grupa, kas kontrolē darbiniekus, kuri nav menedžeri.
2.Menedžera prasmes un zināšanas
Pēc teorijas speciālista R. Kaca uzskatiem ir 3. nepieciešamo prasmju un zināšanu veidi:
1)konceptuālās prasmes un zināšanas- menedžera spējas domāt abstrakti un stratēģiski risināt ilgtermiņa problēmas.
2)savstarpējo attiecību prasmes un zināšanas- spēja strādāt ar cilvēkiem
3)tehniskās prasmes un zināšanas- nozīmē spēju apgūt un lietot specializētos tehniskos procesus
Pēc dažu speciālistu uzskatiem, būtu lietderīgi izdalīt vēl vienu prasmju un zināšanu veidu:
-analītiskās prasmes un zināšanas- nozīmē menedžera spējas ātri novērtēt situāciju.
3.Klasiskās menedžmenta teorijas
Klasiskās menedžmenta teorijas attīstās 2. pamatvirzienos:
1)zinātniskais menedžments- ir teorija par organizācijas darbībām un darbinieku attiecībām.
2)klasiskā organizāciju teorija-izskaidro organizācijas menedžmenta pamatus.
4.Cilvēku uzvedības teorijas
Menedžmentā uzvedību uzskata par līdzekli, lai menedžeris, izmantojot cilvēku attiecības un motivāciju, varētu ietekmēt darbinieku nolūkā sasniegt organizācijas mērķus.
Cilvēku uzvedības teorijas ietvaros veidojās divi virzieni:
1)savstarpējo attiecību skola-pētījumu objekts ir cilvēku uzvedība grupās.
2)motivēšanas teorijas-izskaidro cilvēku individuālās uzvedības izmaiņas, motivēšanas faktoru iedarbes rezultātā.
5.Kvantitatīvās menedžmenta teorijas
40-50 gados populāras kļuva kvantitatīvā menedžmenta teorijas.
Kvantitatīvā menedžmenta teorijā-lēmumu pieņemšanas procesā pamatojas uz statistiskās matematiskas, formālās matemātiskās modelēšanas un matemātiskās analīzes metodēm, izmantojot skaitļošanas tehniku.
Šai teorijai ir dažādas pieejas,vispazistamākās no tām ir šādas:
1)Darbības pētīšana lika pamatus lēmuma pieņemšanas matemātiskās analīzes un modelēšanas metodēm.
2)Menedžmenta operatīvā pieeja lika pamatus dažādu matemātisko metožu lietošanai konkrētās menedžmenta darbībās, lai panāktu labākā lēmuma varianta pieņemšanu.
3)Menedžmenta informācijas sistēmas pieeja likapamatus informācijas tīklu, datoru un datu bāzes sistēmu izmantošanai lēmumu pieņemšanas procesā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1148960
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register