Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:195003
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Apvienotās analīzes būtība un tās izmantošana    4
2.  Apvienotās analīzes process    7
3.  Apvienotās analīzes piemērs    14
  Secinājumi    17
  Izmantotie literatūras avoti    18
Extract

Reālā tirgus situācijā pircējs neizdara izvēli par pamatu ņemot tikai vienu kritēriju, kas balstās uz komfortu. Pircējs parasti pārlūko plašu kritēriju un iespēju loku, un tikai tad pieņem lēmumu vai kompromisa variantu, lai izdarītu galējo pirkuma izvēli. Šos kompromisus pēta apvienotā analīze (Conjoint Analysis), lai noteiktu komponentu salikumu, kas dotu vislielāko pircēja vēlmju apmierinājumu. Citiem vārdiem sakot, izmantojot apvienoto analīzi kompānija var noteikt optimālākās savu produktu vai pakalpojumu īpašības.
Referāta objekts – Apvienotā analīze (Conjoint Analysis).
Referāta priekšmets – Apvienotās analīzes (Conjoint Analysis) izmantošana tirgzinību pētīšanā.
Referāta mērķis – analizēt apvienoto analīzi un tās izmantošanu tirgvedības pētīšanā, pievēršot uzmanību apvienotās analīzes procesam, un, pamatojoties uz veikto analīzi, izdarīt secinājumus.
Mērķa sasniegšanai veicamie uzdevumi:
iegūt un analizēt informāciju par minēto tēmu,
raksturot un analizēt apvienoto analīzi, tās procesu, priekšrocības un trūkumus un izmantošanu tirgvedības pētīšanā,
pamatojoties uz veikto analīzi, izteikt secinājums.
Pētījuma metode:
literatūras apskats, lai iegūtu informāciju par apvienoto analīzi (Conjoint Analysis) un tās izmantošanu tirgzinību pētīšanā.
Darbā ir 3 nodaļas, kurās tiek apskatīti jautājumi, kas saistīti ar apvienoto analīzi (Conjoint Analysis): metodes būtība, process, priekšrocības un trūkumi. Referāta nobeigumā tiek izdarīti secinājumi saistībā ar referātā sniegto informāciju par apvienoto analīzi un tās izmantošu tirgzinību pētīšanā. Referāta pielikumā ir pievienots prezentācijas un izdales materiāls.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1157855
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register