Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:222158
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Visaptveroša kvalitātes pārvaldība (TQM)
Visaptveroša kvalitātes pārvaldība jeb Total Quality management ir visu funkciju un procesu integrācija uzņēmumā ar mērķi sasniegt nepārtrauktu preču un pakalpojumu kvalitātes uzlabošanos.
Tā ir sistemātiska visa liekā un nevajadzīgā likvidācija, kas iepriekš radīts nepilnīgu uzņēmuma darbības sistēmu ietvaros.
Visas uzņēmuma aktivitātes un pūles ir šīs sistēmas sastāvdaļa, un nav iespējams izmainīt vienu šīs sistēmas daļu tā, lai tas neskartu pārējo sistēmu.
Visaptveroša kvalitātes pārvaldība (TQM)
Deminga teorija (I):

Pastāvīgi ir jādomā par iespējamiem ražotā produkta un sniegtā pakalpojuma uzlabojumiem ar mērķi kļūt konkurētspējīgākam, nezaudēt tirgus daļas un piedāvāt darba vietas.
Ieviest uzņēmumā savu filozofiju. Ņemot vērā, ka ir pienācis jauns ekonomiskais laikmets, rietumu uzņēmumiem ir jābūt gataviem sekmīgi konkurēt, būt atbildīgiem par savu darbību, kā arī jābūt atvērtiem pārmaiņām.
Ir jāpārstāj būt atkarīgiem no dažādām pārbaudēm, lai sasniegtu kvalitāti. Ir jālikvidē nepieciešamība pēc dažādām masveida pārbaudēm, pirmajā vietā liekot produktu kvalitātes uzlabošanu.
Ir jāizbeidz prakse apbalvot uzņēmumus, pamatojoties uz to piedāvātās preces cenu vien. Tā vietā, lai raudzītu, kā samazināt preces cenu, ir jādomā par preču ražošanas pašizmaksu samazināšanu. Ir jāvēršas pret piegādātāju par katru nekvalitatīvu preci, kuru tas piegādājis.
Pastāvīgi jāuzlabo produkcijas ražošanas un pakalpojumu sniegšanas process, lai panāktu lielāku produktivitāti, kas vienlaikus samazinās arī izmaksas.
Darba vietā būtu jāorganizē apmācības un treniņi.
Deminga teorija (II):

Vadības loma uzņēmumā ir palīdzēt darbiniekiem, tehnikai un rīkiem darīt savu darbu labāk. Kvalitātes pārvaldības vadības uzdevums ir līdzīgs – vajadzības gadījumā pārbaudīt un palīdzēt.
Ir jāaizdzen jebkādas bailes, kas traucētu efektīvi strādāt uzņēmuma labā.
Ir jānojauc barjeras, kas uzceltas starp uzņēmuma struktūrvienībām. Cilvēkiem, kuri veic pētniecības darbus, veido dizainu, pārdod vai ražo, ir jāstrādā kā vienai komandai, lai spētu paredzēt problēmas ražošanā, produkta lietošanā vai pakalpojuma saņemšanā.
Uzņēmumā ir jālikvidē jebkuri saukļi, kuri pieprasītu simtprocentīgu kvalitāti, nulli brāķu vai jaunus produktivitātes līmeņus.
a Jālikvidē produkcijas kvotas. Tās ir jāaizstāj ar efektīvu vadību.
b Arī mērķi, kas izteikti ciparos, ir aizstājami ar efektīvu vadību.
Jānojauc barjeras, kas laupa darbiniekiem lepnumu par savu darāmo darbu. Uzraudzības atbildība ir jāpārvērš par kvalitatīvu pārraudzības mehānismu.
Jāievieš spēcīga izglītības un pašizglītošanās programma.
Ir jāpanāk, ka uzņēmuma pārmaiņās piedalās ikviens darbinieks.
TQM galvenais mērķis ir piedāvāt
klientam kvalitatīvu produktu.
Visas aktivitātes uzņēmumā ir
jāorganizē tā, lai beigās tiktu
sasniegts to galvenais mērķis –
apmierināts klients. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1124365
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register