Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:235846
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.08.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kvalitātes vadības sistēma    6
2.  ISO Standarta 9001 : 2000 prasības un pamatprincipi    11
3.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas posmi    14
3.1.  Sagatavošanās posms    14
3.2.  Nepieciešamo papildus procesu noteikšana    15
3.3.  Darbinieku iepazīstināšana ar gaidāmajām pārmaiņām ikdienas darbā    16
3.4.  Esošās sistēmas novērtēšana jeb iekšējais audits    17
3.5.  Kvalitātes vadības sistēmā iekļauto procedūru aprakstīšana    19
3.6.  Kvalitātes vadīšanas rokasgrāmatas nodaļu izstrāde    19
3.7.  Ieviestās kvalitātes vadības sistēmas novērtēšana    20
3.8.  Sistēmas sertifikācija    21
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Extract

1. KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMA
Vārds “kvalitāte” tiek plaši lietots, un vairums cilvēku to saprot. Šis jēdziens ir pozitīvs un, kā tāds, tas tiek plaši lietots, lai veicinātu preces vai pakalpojuma pārdošanu. Vispārējā kontekstā, protams, nav nekādu ierobežojumu šī jēdziena lietošanā un tā jēga var būt visai dažāda. Lielāko daļu no visām produktam izvirzītajām kvalitātes prasībām nosaka ražotāji, lai varētu ieinteresēt klientus ar savu ražojumu un to pārdot. Tādā gadījumā pilnīgāka “kvalitātes“ definīcija būtu sekojoša: “Kvalitāte ir klienta jeb pircēja cerību vai vēlmju un ražotāja doto parametru piepildījums konkrētajā produktā”.1 Tomēr, ja runa ir par jēdzienu “kvalitāte” kvalitātes vadības profesionālā nozīmē, ir noteikta samērā stingra definīcija, lai izslēgtu kļūdainu vai neprecīzu šī jēdziena lietojumu.
Tātad Starptautiskā standartizācijas organizācija (ISO) dod šādu kvalitātes definīciju: “Kvalitāte ir “priekšmeta” raksturojumu kopums, kas dod iespēju apmierināt noteiktas un iedomātas vajadzības”. Savukārt Latvijas Standarta mājas lapā kvalitāte raksturota kā pakāpe, kādā piemītošu īpašību kopums izpilda prasības.2…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1244593
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register