Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:286520
 
Evaluation:
Published: 14.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Organizācijas raksturojums    5
1.1.  Juridiskais statuss    5
1.2.  Funkcijas, par kurām aģentūra ir atbildīga    5
1.3.  Aģentūras darbības virzieni    5
1.4  Aģentūras struktūra    6
2.  Aģentūras kvalitātes vadības sistēma    8
2.1.  Aģentūras misija un politika    9
2.2.  Aģentūras kvalitātes vadības sistēmas procesu modelis    11
2.3.  Aģentūras kvalitātes vadības sistēmas dokumentu struktūra    14
  SECINĀJUMI    17
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    18
  PIELIKUMI    19
Extract

SECINĀJUMI
1. Nodarbinātības valsts aģentūra ir labklājības ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras darbības mērķis ir īstenot valsts politiku bezdarba samazināšanas un bezdarbnieku, darba meklētāju un bezdarba riskam pakļauto personu atbalsta jomā.
2. Nodarbinātības valsts aģentūras misija būt par uzticamu partneri darba devējam un darba ņēmējam, veicinot bezdarba samazināšanu un nodarbinātības uzlabošanu valstī.
3. Kvalitātes vadības sistēma Aģentūrā tika ieviesta, lai nodrošinātu sniegto pakalpojumu atbilstību valsts un klientu interesēm, normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, izmantojot Aģentūras pilnveidošanās iespējas un pieejamos resursus. Aģentūrā KVS tika izstrādāta un sertificēta 2006.gadā.
4. Aģentūras kvalitātes vadības sistēmas prasības ir aprakstītas Kvalitātes vadības sistēmas rokasgrāmatā. KRG tiek uzturēta tikai elektroniskā formātā, ir pieejama visiem Aģentūras darbiniekiem Aģentūras dokumentu serverī un piemērojama visās Aģentūras struktūrvienībās. Kvalitātes vadības sistēmas prasības ir saistošas visiem darbiniekiem.
5. Aģentūras kvalitātes vadības sistēmas procesu vadību nodrošina Aģentūras direktors un KVS vadītājs, procesa īstenošanu atbilstoši procesa aprakstā noteiktajam nodrošina procesu īpašnieki.
6. Aģentūras kvalitātes vadības sistēmas procesu iedalījums: Vadības procesi – augstākās vadības nodrošinātie procesi, lai vadītu Aģentūras darbību; Pamatdarbības procesi – nodrošina vadības procesu mērķu un uzdevumu izpildi; Atbalsta procesi – nodrošina datus vadības procesiem un sniedz atbalstu pamatdarbības procesu uzdevumu izpildei.
7. Aģentūras darbiniekiem KVS nodrošina labāku izpratni par savu lomu un uzdevumiem, samazinās stresa līmenis, jo darbinieki zina, kā viņiem rīkoties konkrētā situācijā un kādu rezultātu no viņiem sagaida, darbinieki gūst dziļāku izpratni par darba procesiem un īpaši jaunie darbinieki ātri var apgūt pienākumus, jo darba apraksts ir detalizēti dokumentēts.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1344184
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register