Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:303989
 
Evaluation:
Published: 09.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract

Secinājumi
1. Biznesa ētika ir mācība par dažādām biznesa attiecību situācijām, darbībām un lēmumiem, kas prasa atbildēt uz jautājumu vai tas ir slikti vai labi. Ar biznesa ētikas lauka aptveršanu nav jāsaprot tikai komerciālais un uzņēmumu ētikas darbības. Biznesa ētikā iekļaujas arī valdības iestādes, dažādas spiedienu izdarošas grupas, bezpeļņas organizācijas, labdarības organizācijas un citas organizācijas.
2. Biznesa ētika risina tādus uzdevumus, kā pret darbiniekiem izturēties godīgi un vienlīdzīgi, vai arī risina jautājumu par to, kādu stratēģiju izmantot reklāmas kampaņā, lai tā ietilptu ētikas rāmjos. Biznesa ētika saistās kopā ar likumiem, kas ir pieņemti tiesību sargājošajām iestādēm. Tiesības un ētika kopēji saistās tā, ka likumi definē pašu mazāko ētiskas uzvedības pieņēmumu standartu.
3. Korporatīvi sociālā atbildība raksturo sevi kā korporāciju veidu, kas uzlabo peļņu. Korporācijas sevi pasniedz kā sociāli atbildīgu, lai piesaistītu jaunus klientus, un apmierinātu jau esošos klientus, lai nepieļautu to, ka tās bezatbildīgā rīcība varētu izraisīt nelabvēlīgu rīcību no klientu puses. Korporāciju sociālā atbildība apvieno ekonomiskos, likumīgos, ētiskos un filantropiskos aspektus, kurus sagaida sabiedrība no korporācijām.
4. Biznesa ētikas teorija meklē atbildes uz jautājumiem kā ētiski lēmumi tiek pieņemti biznesa vidē un kas ietekmē šo procesu un gala rezultātu no šo lēmumu pieņemšanas. Nepieciešams izprast iemeslus, kas cilvēkiem liek pieņemt noteiktus lēmumus noteiktās situācijās. Tas ir svarīgs aspekts biznesa ētikas perspektīvā.
5. Mūsdienu tehnoloģiskais progress, kurā viss balstās uz racionalizāciju un aprēķināšanu, sabiedrību ir novedis pie „viss pārdošanai” radītas ilūzijas, kas jau radījis citu laika izjūtu. Laika straujais gājums spēj mūsdienās vairākkārt pārmainīt cilvēka esības apstākļus vienā paaudzē.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1334320
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register