Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:304015
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Analītiskā sadaļa    4
2.  Tehnoloģiskais apraksts    6
2.1.  Pakalpojumu veidi pieslēgšanai    6
2.3.  Pieslēguma veikšana    7
2.3.  Uzņēmuma atlaides, akcijas    9
2.4.  Uzņēmuma pienākumi    10
2.5.  Pakalpojumu apmaksāšana    10
3.  Projekta sadaļa    12
3.1.  Darbinieku struktūra    12
3.2.  Darbinieku un darba devēja pienākumi    14
  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Bibliogrāfiskais saraksts    17
Extract

Par analīzes objektu darbā tika uzvelēts uzņēmums Balticom. Kas nodarbojas ar interneta pakalpojumiem, to pieslēgšanu. Uzņēmums Balticom tika dibināts 1999. gadā. Šo gadu laikā kompānija ir izgājusi grūtu ceļu un pierādīja, ka ieņem augstas pozīcijas interneta pakalpojuma tirgū.
Gandrīz visos rajonos ir ievilktas optiskās maģistrāles ar augstu caurlaides spēju. Savos centrālajos punktos kompānija izmanto drošas, vērtīgas iekārtas. Uzņēmuma tīklu drošība un iespējas, kā arī piedāvāto pakalpojumu kvalitāte pastāvīgi uzlabojas – kompānija cenšas vienmēr iet kopsolī ar progresu. Tās darbības raksturīga īpašība ir augstas kvalitātes apvienošana ar zemām cenām.
Uzņēmums uztur ciešus savstarpējus sakarus ar klientiem un cenšas uzklausīt viņu vēlmes, ar daudziem no viņiem ir izveidojošās īpaši ciešas attiecības. Kolektīvs cenšas, lai attiecībām ar klientiem būtu ne tikai formāls bet arī noteiktā mērā cilvēcīgs raksturs, cik tas ir iespējams mūsdienīgas nežēlīgas konkurences apstākļos. Saprotot dzīves grūtības un to, ka katrs cilvēks var nokļūt sarežģītos dzīves apstākļos, uzņēmums savu iespēju robežās dara dažus izņēmumus darbībā ar klientiem- lielas abonēšanas maksas atlaides 1. un 2. grupas invalīdiem, maksājumu atlikšanu, kā arī aktīvi piedalās akcijās „ Palīdzi bērniem”.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register