Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:329453
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

Kopsavilkums
Kā jau arī darbā tika secināts nepietiek tikai ar pamatnostādņu izstrādāšanu ir nepieciešams tās ieviest arī dzīvē, kā labs piemērs valdības komunikācijas pamatnostādņu sagatavošanā ir Igaunijas valdības pamatnostādnes, kas ir plaši aprakstītas, bet ja salīdzina ar reālo situāciju daudz sadaļas netiek pielietotas valdības komunikācijā.
Sociālie mediji sniedz iespēju nodrošināt tiešo komunikāciju ar sabiedrību, kas prasa maz finansiālos līdzekļus, apejot parastos masu medijus. Saruna starp iedzīvotāju un valdību notiek nepastarpināti. Ir iespēja uzdot jautājumu konkrētai amatpersonai un tieši no tās arī saņemt atbildi, protams, ja vien šī amatpersona ir izveidojusi savu profilu, vai arī tā komunicē izmantojot iestādes kontu. Salīdzinot valdības komunikācijas veidus sociālajos mēdijos, šo tiešās komunikācijas veidu izmantojot sociālos mēdijus analizējamās valstis neizmanto, jo ir par maz ar konta izveidošanu un papildināšanu ar preses relīzēm, ir nepieciešams sniegt atbildes uz uzdotajiem jautājumiem un piedalīties citās komunikācijās. Kā pozitīvu piemēru valdības komunikācijas pārraudzībā varu minēt Kanādas izstrādāto saiti, kurā ir apvienota valdības un ministru komunikācija, kas palīdz komunikācijas pārraudzībā un kontrolēšanā.
Regulāri un kvalitatīvi komunicējot izmantojot sociālos medijus ir vieglāk sasniegt sabiedrību un tādējādi ir iespēja atgūt sabiedrības uzticēšanos, kā arī iespēja palielināt valsts pārvaldes pieejamību un saprotamību iedzīvotājiem.
Eiropas Savienības kandidātvalstīs var vērot ļoti pozitīvu attīstību politikas veidošanas un komunikācijas jomā, tas attiecas arī uz politikas koordināciju. Pirmkārt, šo attīstību veicina iekšējais apziņas celšanas process, otrkārt, ārējo partneru sniegtie novērojumi un padomi. Šo divu veicinošo faktoru kombinācija palīdz stiprināt politikas veidošanas procesu arī attiecībā uz valdības komunikāciju valstiskā līmenī.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1340195
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register