Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:339981
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Pieprasījuma funkcija   
2.  Ārpuscenu faktori   
2.1  Citu preču cenas   
2.2  Patērētāju preferences   
2.3  Patērētāju ienākumu lielums un ienākumu izmaiņas   
2.4  Klimatiskie apstākļi   
2.5  Pircēju kopējais skaits, jeb demogrāfiskie faktori   
2.6  Preču pārdošana uz kredīta un kredīta nosacījumi   
2.7  Orientēšanas uz cenām un ienākumiem nākotnē   
2.8  Politiska situācija   
Extract

Pieprasījuma un piedāvājuma noteikšana ir viens no svarīgākiem uzdevumiem ekonomikā. Lai gūt peļņu pārdevējam vajag zināt to preču un pakalpojumu daudzumu, ko vajag piedāvāt un kurš būs pieprasīts. Savukārt pieprasījums pēc kādas noteiktas preces vai pēc kāda pakalpojuma ir atkarīgs no daudziem ietekmējošiem lielumiem. Tas ir gan cena, kura ietekme nevis pieprasījuma, bet pieprasījuma daudzuma izmaiņas, gan arpuscenu faktori, tādi kā: citu preču cenas, patērētāju preferences, patērētāju ienākumu lielums un ienākumu izmaiņas, klimatiskie apstākļi, pircēju kopējais skaits, jeb demogrāfiskie faktori, preču pārdošana uz kredīta un kredīta nosacījumi, orientēšanas uz cenām un ienākumiem nākotnē, politiska situācija un citi, kuri ietekme pieprasījumu.
Autora mērķis bija izskatīt galvenos arpuscenu faktorus, kuri ietekme pieprasījumu.
Autora uzdevumi bija:
Savākt un iepazīties ar attiecīgiem literatūras avotiem.
Izpētīt un uzkonstruēt grafikus.
Iepazīties ar piemēriem un piedāvāt savus.
Kad analīze ietekmējošo lielumu iedarbību uz preces pieprasījumu, darbojās ceteris paribus noteikums, tāpēc visi ietekmējoši lielumi, izņemot analizējamo, paliek nemainīgi
Eksistē daži faktori kuri ietekmē pieprasījumu un pieprasījuma daudzumu, un izraisa to izmaiņas. Tas ir preces cena, kā arī ārpus cenas faktori. Kā galvenie ārpus cenas ir:
1.Citu preču cenas.
2.Patērētāju preferences.
3.Patērētāju ienākumu lielums un ienākumu izmaiņas.
4. Klimatiskie apstākļi.
5. Pircēju kopējais skaits, jeb demogrāfiskie faktori.
6. Preču pārdošana uz kredīta un kredīta nosacījumi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register