Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:379631
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.09.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KORPORATĪVĀ SOCIĀLĀ ATBILDĪBA    4
1.1.  Kas ir korporatīvā sociālā atbildība    4
1.2.  Attīstības tendences Eiropas Savienībā un pasaulē    5
1.3.  KSA iesaistītās puses    6
1.4.  Spring Valley Organizācijas attīstības centrs    7
1.5.  Ilgtspējas indekss    8
1.6.  EFQM Izcilības modelis    9
2.  KSA UZŅĒMUMOS    10
2.1.  Sociāli atbildīgi uzņēmumi 2010. gadā    10
2.2.  AS Valmieras piens    11
2.3.  SIA RIMI Latvija    14
2.3.1.  RIMI LATVIJA uzņēmumā KSA pazīmes    15
2.3.2.  Klientu un darbinieku atsauksmes    17
2.4.  AS RBSSKALS    17
2.4.1.  KSA īstenošana uzņēmumā    19
2.4.2.  Darbinieku un patērētāju atsauksmes    19
2.5.  Ekoloģiski orientēta portfeļa matrica uzņēmumā TNT Latvija    20
  SECINĀJUMI    23
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    24
  PIELIKIMI    26
Extract

Secinājums: pēc tirgus pievilcības, ietekmes iz vidi un konkurētspējas rādītāju noteikšanas tika iegūtas attiecīgas koordinātas, kuras attēlotas uzņēmējdarbības portfeļa matricā ( skat.2.1.att.). Tā kā uzdevums bija pārbaudīt vai tiešam TNT Latvija uzņēmums ir uzņēmums ar augsto ilgtspējas indeksu, pēc zaļa punkta atrašanās vietas var secināt, ka tās atrodas zaļajā zvaigznes segmentā. Tātad TNT Latvija uzņēmums uzņēmums ir uzņēmums ar augsto ilgtspējas indeksu, jo visi aprākstītie rādītāji ir ļoti augsti. Zvaigznei ir liela tirgus daļa, kura ātri aug. Lai tirgus daļa turpinātu pieaugt ir vajadzīgi lielāki ieguldījumi, kas bieži nav iespejams segt no savas peļnas. Kad tas pārstāj pieaug, zvaigzne var kļūt par slaucamo govi.[19]

SECINĀJUMI
• Korporatīvā sociālā atbildība (KSA) kā laba biznesa prakse un organizēta kustība attīstās kopš 1990-iem gadiem un gūst arvien lielāku atbalstu ne tikai uzņēmēju, bet arī patērētāju vidū.
• Ar KSA mēdz saprast gan privāto struktūru brīvprātīgas iniciatīvas, gan uzņēmumu iespējas uzlabot savu darbinieku sociāli ekonomiskos apstākļus.
• Ikviens Eiropas Savienības iedzīvotājs ir saistīts ar korporatīvo sociālo atbildību neatkarīgi no tā, vai viņš ir darba devējs vai darbinieks privātajā vai valsts sektorā.
• Korporatīvā sociālā atbildība skar visas uzņēmuma darbībā ieinteresētās puses gan tā iekšējā vidē, gan ārpus tās — visus, kuri tajā piedalās, un visus, kurus šī darbība ietekmē.
• „Ilgtspējas indekss” veidots, balstoties uz starptautiski atzītu metodoloģiju, un ļauj izvērtēt uzņēmumu darbību piecās jomās – uzņēmuma stratēģija, darba vide, tirgus attiecības, ietekme uz vidi un sabiedrība.
• Latvijā katru gadu kļūst vairāk un vairāk sociāli atbildīgu uzņēmumu, kas ir labs sākums veselīgākas, drošākas un stabilākas nākotnes veidošanai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register