Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:390331
 
Evaluation:
Published: 07.09.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  KONCERTU INDUSTRIJAS RAKSTUROJUMS    8
1.1.  Koncertu industrijas vispārējais raksturojums    8
1.2.  Koncertu industrijas raksturojums pasaulē    10
1.3.  Koncertu industrijas raksturojums Latvijā    14
2.  GRUPAS „DZELZS VILKS” RAKSTUROJUMS    18
2.1.  Pamatinformācija par grupu „Dzelzs Vilks”    18
2.2.  Grupas „Dzelzs Vilks” iekšējās vides raksturojums    19
2.3.  Grupas „Dzelzs Vilks” ārējās vides raksturojums    24
3.  BRĪVDABAS KONCERTA PROJEKTA RAKSTUROJUMS    30
3.1.  Projekta pamatojums: ideja un īstenošanas alternatīvas    30
3.2.  Projekta mērķis un uzdevumi    31
3.3.  Projekta mērķauditorijas raksturojums    32
3.4.  Iesaistīto dalībnieku un komandas raksturojums    33
3.5.  Plānotās aktivitātes un īstenošanas plāns    34
3.6.  Projekta budžets un finansējuma avoti    41
3.7.  Projekta SVID analīze    43
3.8.  Projekta uzraudzības sistēma    44
  SECINĀJUMI    45
  PRIEKŠLIKUMI    47
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    48
Extract

Mūzikas industrija jeb mūzikas bizness nodarbojas ar kompozīciju, ierakstu un koncertu pārdošanu. Mūzikas industrijā ir iesaistīti daudz dalībnieku un organizāciju, piemēram, mūziķi, kas rada un izpilda mūziku, kompānijas, kas ražo un pārdod mūzikas ierakstus (mūzikas izdevēji, producenti, studijas, ierakstu kompānijas, inženieri, mazumtirdzniecības un interneta veikali, autoratlīdzības organizācijas), kompānijas un organizācijas, kas atbild par koncertindustrijas virzīšanu (aģenti (booking agent), klubi/ koncerta vietas, to menedžeri, sponsori, ceļa apkalpe), personas, kas atbild par mūziķu karjera izaugsmi (mūziķu, grupu menedžeri), kā arī tie, kas iesaistīti mūzikas publiskošanā (žurnālisti, TV, radio, prese, internets) [32].
Šī brīža mūzikas industrija krasi atšķiras no tās, kas bija divdesmit gadus atpakaļ. Šobrīd digitalizācijas ietekmē fiziska mūzikas ierakstu loma ir zaudējusi savu sākotnējo būtību. Mūsdienās mūziku daudz lētāk un ātrāk var iegūt interneta vidē, lejupielādējot un, izmantojot kad vien ir tāda vēlme. Digitālās mūzikas sektors nojaucot robežas paplašina patērētāju izvēli, reizē attīsta savu uzņēmējdarbību un sasniedz visas pasaules patērētājus. Digitālās mūzikas tirgus nav nolēmis apstāties, bet tieši pretēji - paplašinās savu darbību starptautiski. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1325076
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register