Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:415321
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Reklāmas kampaņas nepieciešamības apraksts    5
  Konkrētās problēmas izvēle un apraksts    6
  Projekta alternatīvu apraksts un novērtējums    8
2.1  Īss atsevišķo alternatīvu novērtējums    8
  Divu labāko alternatīvu izvēle un raksturojums    9
  Projekta alternatīvu sākotnējā koncepta izstrāde    9
3.2.  Projekta alternatīvu termiņu sākotnējais plānojums    11
  Projekta alternatīvu izmaksu analīze    13
3.4.  Projekta alternatīvu stratēģiskās nozīmes un salīdzināmo kritēriju noteikšana    15
3.5.  Projekta alternatīvu risku analīze    17
4.  Projekta apraksts    20
4.1.  Projekta uzdevumi    20
4.2.  Projekta institūciju noteikšana    22
4.3.  Projekta organizācijas forma    24
4.4.  Projekta institūciju lomu apraksts    25
  KOPSAVILKUMS    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Extract

Var izdalīta sekojošās projektā iesaistītās institūcijas:
1. Projekta uzdevuma devējs
Projekta uzdevuma devēja lomu pilda uzņēmuma vadītājs, kurš nosaka konkrētus projekta uzdevumus projekta vadītājam.
2. Projekta uzraudzības komiteja.
Projekta uzraudzības komitejas sastāvā ir uzņēmuma vadītājs un uzņēmuma produktu menedžeris, kuri seko projekta gaitai katrā no realizācijas posmiem.
3. Projekta vadītājs.
Projekta vadītājs ir uzņēmuma mārketinga nodaļas vadītājs, kas pildot izvirzītos uzdevumus, sadarbojas ar projekta komandu.
4. Projekta komanda.
Projekta komandas sastāvā ir projekta vadītāja asistents un finansists.
5. Projekta realizācijas gaitā tiek pieaicināts arī eksternais personāls:
speciālists, kurš izstrādās informatīvā kampaņas programmu, kā arī vadīs šīs kampaņas;
mākslinieks dizaineris, kas konsultēs kopēja vizuāla tēla izveides procesā, kā arī konkrēto vizuālo materiālu izveides procesā.
tehniskais darbinieks, kura pienākums būs rediģēt un uzraudzīt informatīvo materiālu (bukletu, plakātu, u.c.) izstrādi un kvalitāti.
Iesaistīto institūciju sadarbības process shematiski atspoguļots attēlā zemāk.
Izvērtējot projekta nozīmību, izpildāmo darbu apjomu projekta gaitā, projekta sarežģītības pakāpi, ilgumu, kā arī projekta vadītāja profesionālās prasības, šī projekta īstenošanai tika izvēlēta koordinācijas jeb štāba projekta organizācijas forma.
Štāba projekta organizācijas forma ļaus sasniegt izvirzītos mērķus, optimāli izmantojot rīcībā esošos finansiālos un cilvēciskos resursus. Štāba projekta organizācijas forma uzņēmumā tiks izveidota uz projekta realizācijas laiku. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register