Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:423624
 
Evaluation:
Published: 01.08.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  SUMMARY    4
  AНОТАЦИЯ    5
  IEVADS    6
1.  KVALITĀTES VADĪBA    8
1.1.  Kvalitātes vadības attīstības vēsture    8
1.2.  Kvalitātes vadības principi    10
1.2.1.  ISO organizācijas un tās standartu saimes ISO 9000 sākums    10
1.2.2.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas ieguvumi    12
1.2.3.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas posmi    14
2.  PROCESU PIEEJA    17
3.  PROCESU RĀDĪTĀJU MĒRĪŠANA    23
3.1.  Kvalitātes mērķi un procesu raksturotāji    23
3.2.  Kvalitātes ieviešanas izmaksas    25
3.3.  Procesu mērīšanas metodes    27
3.3.1.  Pareto analīze    27
3.3.2.  Isikavas diagramma (“zivs asaka”)    28
3.3.3.  100% ražojumu kvalitātes pārbaude    32
3.3.4.  Izlases pārbaude    32
3.3.5.  Pieņemšanas varbūtība    33
4.  LMT VĒSTURE    36
5.  LMT VĪZIJA, MISIJA, STRATĒĢIJA, POLITIKA UN MĒRĶI    43
6.  LMT PROCESU VADĪBA    50
6.1.  Mērīšana, analīze un uzlabojumi    52
6.2.  LMT resursu vadība    54
6.3.  Informācijas vadības sistēma    56
6.4.  LMT pakalpojumu īstenošana    56
6.5.  LMT priekšrocības, darbības metodes un informācijas iegūšana    58
7.  LMT DARBĪBAS REZULTĀTI    62
7.1.  LMT klientu apmierinātība un LMT darbības novērtējums    62
7.2.  LMT darbības finanšu un tīkla kvalitātes rādītāji    71
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    85
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    87
Extract

1. KVALITĀTES VADĪBA
1.1. Kvalitātes vadības attīstības vēsture
Kvalitāte ir īpašību kopuma spēja apmierināt noteiktās prasības. [8.]
Termins “kvalitāte” tiek lietots gadiem ilgi, lai aprakstītu tādas īpašības, kā skaistums, labums, augsta cena un svaigums utt. Cilvēku dažādā uztvere veido “kvalitāti” par diezgan grūti uztveramu un pareizi iztulkojamu jēdzienu.
Cilvēkiem ir dažādas vajadzības un prasības attiecībā uz produktiem, pakalpojumiem, procesiem un organizācijām. Tāpēc viņu kvalitātes uztvere ir atkarīga no tā, cik lielā mērā viņu vajadzības tiek apmierinātas. Kvalitāte nav viens objekta raksturlielums, bet gan visu to raksturlielumu kopums, kuri nosaka, cik labi tiek apmierinātas vajadzības.
Kvalitātes vadīšanas vēsture un attīstība aizsākās pirms vairākiem gadu tūkstošiem un to ietekmēja gan dažādie ģeogrāfiskie rajoni, gan arī kultūras atšķirības.
Par vienu no aizsākumiem var minēt Senās Ķīnas valsts izveidošanu XXI gs. pirms mūsu ēras un tās tālāko attīstību. Ķīnā ražotās preces izpelnījās īpašu ievērību. Daudzus gadu simtus valsts monopolizstrādājumi bija zīds, porcelāns, ar glazūru pārklāti izstrādājumi, tēja, papīrs, tinte. Lai apmierinātu pasaulē esošo pieprasījumu, šīs preces ražoja milzīgos apjomos un to kvalitāte bija nemainīgi augsta. Šāda kvalitātes nodrošināšana nav iedomājama bez stingras kvalitātes kontroles.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register