Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Sporta preču vairumtirdzniecības uzņēmuma "Aqua Pro" vadīšanas analīze

     Evaluated!

    Term Papers49 Management

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:434955
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.07.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  SATURA RĀDĪTĀJS    2
  IEVADS    2
  MAZO UZŅĒMUMU VIETA TAUTSAIMNIECĪBĀ    5
  Mazo uzņēmumu vieta vairumtirdzniecībā    5
  Mazo uzņēmumu vadīšanas īpatnības, salīdzinot ar lielajiem uzņēmumiem    8
  Vairumtirdzniecība un mazie uzņēmumi    9
  SIA “AQUA PRO” DARBĪBAS ANALĪZE    15
  SIA “AQUA PRO” vispārīgs raksturojums    15
  SIA “AQUA PRO” ārējās vides novērtējums    16
  Kvalitatīvais uzņēmuma efektivitātes novērtējums    20
  SIA “AQUA PRO” VISPĀRĒJĀ VADĪŠANA    27
  SIA “AQUA PRO” darbības plānošana un kontrole    27
  Organizēšana SIA “AQUA PRO”    34
  PERSONĀLA VADĪŠANA SIA “AQUA PRO”    43
  Personāla vieta uzņēmumā    43
  Jauno darbinieku iepazīstināšana ar organizāciju    46
  Darbinieku motivēšana    47
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    52
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    55
  PIELIKUMI    57
Extract

Mūsdienu situācijā, uzņēmumam, kas vēlas veiksmīgi darboties un attīstīties, nepieciešama efektīva vadīšana.
Vadīšana – analīze, plānošana, organizēšana, motivēšana un kontrole, kas vērsta uz vadāmās organizācijas darbinieku, finansu, materiālu un informācijas resursu pilnīgāku izmantošanu, lai organizācijas mērķus sasniegtu ar lielāku efektivitāti [15; 15].
Veiksmīgai uzņēmuma darbībai konkurences apstākļos, kas arvien pieaug, nepietiek tikai ar cītīgu darbu, veiksmi un uzņēmību, nepieciešama prasmīga uzņēmuma vadīšanas pasākumu realizācija.
90–tajos gados Latvijā strauji sāka attīstīties mazo uzņēmumu darbība. Lielākā daļa uzņēmumu tika dibināti, pārstrukturizējot lielos uzņēmumus un to privatizācijas rezultātā. Līdz tam Latvijā nebija attīstīta uzņēmējdarbība privātajā sektorā, tāpēc uzņēmējiem nebija nepieciešamo zināšanu un pieredzes par šādu uzņēmumu darbības principiem un uzņēmēji strādāja bez konkrētas stratēģijas. Ar katru gadu Latvija arvien vairāk tuvojas Eiropas līmenim, tāpēc arvien svarīgāk ir strādāt kvalitatīvi, lai neatpaliktu no ārvalstu konkurentiem. Preces, ko uzņēmums ražo, vai pakalpojuma, ko tas sniedz, kvalitāte ir nodrošināta tikai tad, ja arī pats uzņēmums strādā kvalitatīvi, sekojot visām izmaiņām apkārtējā vidē un pastāvīgi cenšoties ievest jauninājumus savā darbībā un to uzlabojot. Latvija kļuvusi pievilcīgāka ārvalstu uzņēmumiem, kur jau sen ir uzņēmējdarbības vadīšanas pieredze. Latvijā mazo uzņēmumu vidū, kā arī starp mazajiem un lielajiem uzņēmumiem valda liela konkurence, tāpēc nepieciešams efektīvi saimniekot. Kā viens no galvenajiem iemesliem, kas rada neveiksmes mazo uzņēmumu darbībā ir to vadīšanas (menedžmenta) problēmas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −52,95 €
Work pack Nr. 1113499
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register