Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:439662
 
Evaluation:
Published: 28.05.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Korporatīvā sociālā atbildība    3
2.  Personālvadības modeļi    4
3.  Korporatīvā sociālā atbildība un personālvadība    6
1.3.  Korporatīvā sociālā atbildība personālvadībā tūrisma nozares uzņēmumos    6
4.  Gadījuma piemēri    8
4.1.  GlaxoSmithKline Latvia    8
4.2.  Sorainen    10
  Nobeigums    11
Extract

Nobeigums.
Veicot korporatīvā sociālās atbildības koncepta izpēti un nosakot tā nozīmi un izmantošanu personālvadībā, tika atklāti vairāki veidi un paņēmieni, kā tas tiek realizēts dažādos uzņēmumos, tai skaitā arī tūrisma nozares uzņēmumos. Latvijā šis koncepts ir salīdzinoši jauns, bet daudzi korporatīvās sociālās atbildības principi jau tiek ievēroti, jo zem šī koncepta atklājās vairāki aspekti, kas tiek realizēti uzņēmumos, lai motivētu savus darbiniekus. Patiesībā korporatīvās sociālās atbildības principu ievērošana uzņēmumu personālvadībā sasaucas gan ar uzņēmuma ētikas praksi, gan talantu vadību u.c būtiskām personālvadības tendencēm mūsdienīgos uzņēmumos. Latvijā šobrīd izteikti korproratīvās sociālās atbildības principi tiek ievēroti dažādās ārzemju uzņēmumu filiālēs Latvijā, vadoties pēc globālo korporāciju un mātes uzņēmumu izstrādātajām korporatīvās sociālās atbildības vadlīnijām, bet kā jau iepriekš minēts daži aspekti tiek izmantoti arī pašmāju uzņēmumos.
Autore veicot izpēti ir izvirzījusi attiecīgus secinājumus par korporatīvās sociālās atbildības konceptu nozīmi un izmantošanas iespējām uzņēmumu personālvadībā:
- Korporatīvi sociāli atbildīgā uzņēmumā galvenie personālvadības metožu svarīgākie uzdevumi – pārvaldīt darba vidi, drošību un veselību, nodrošināt atlīdzības un kompensācijas darbiniekiem;
- Koproratīvās sociālās atbildības aktivitāšu realizēšana uzņēmuma personālvadībā palielina darbaņēmēju attiecību pozitīvo ietekmi uz uzņēmuma efektivitāti (sasniegt augstu produktivitāti, augstu apgrozījumu, samazināt kavējumu apjomu, palielināt organizatoriskās saistības starp darbiniekiem);
- Tūrisma nozarē korporatīvās sociālās atbildības principu ievērošana personālvadībā veicina pozitīvas reputācijas veidošanos un palielina darbinieku iesaistīšanos, morāles principus un produktivitāti un darbojas arī kā labs darbinieku piesaistes un noturēšanas instruments;
- Augsti motivēts un laimīgs darbinieks pretī sniedz augtsākas kvalitātes servisu, līdz ar to korporatīvā sociālā atbildība attiecībā uz personālvadību viesmīlības nozares uzņēmumos ir savstarpēji saistīta arī ar pakalpojumu kvalitāti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register