Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:447638
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    4
1.  Motivēšanas teorētiski aspekti    6
1.1.  Motivācija un tās nozīme vadīšanā    6
1.2.  Galveno motivācijas teoriju īss apraksts    9
2.  Darbinieku motivēšanas instrumenti    17
2.1.  Monetārais atalgojums    17
2.2.  Nemonetārais atalgojums    19
2.3.  Bailes    22
3.  Motivēšanas sistēma telekomunikāciju uzņēmumā    24
3.1.  Telekomunikāciju uzņēmuma un personālsastāva raksturojums    24
3.2.  Darbinieku motivēšana telekomunikāciju uzņēmumā    27
4.  Praktiskā pētījuma rezultāti    31
  Secinājumi    36
  Priekšlikumi    37
  Bibliogrāfiskais saraksts    38
  Pielikums    39
Extract

Motivēšanas sistēmu pilnveidošana telekomunikāciju uzņēmumā ir lielā mērā atkarīga no uzņēmuma darbības rādītājiem. Īpaši svarīgi tas ir pakalpojumu sniegšanas uzņēmumos. Motivēti, uzņēmumam un tā kultūrai lojāli, uz klientu orientēti darbinieki, profesionāli strādājot, spēj veicināt esošo klientu apmierinātību, piesaistīt jaunus klientus, un līdz ar to pieaug gan uzņēmums apgrozījums, gan peļņa. Savukārt nemotivēti, ar darba aspektiem neapmierināti darbinieki nenodrošina kvalitatīvu darba izpildi un pasliktinās arī uzņēmuma finansiālie rādītāji. Tādēļ darbinieku motivēšanas sistēmas pilnveidošana un novērtēšana ir viena no svarīgākajām uzņēmuma funkcijām.
Tāpēc šajā darbā tiks apskatīta un izvērtēta motivēšanas sistēmu pilnveidošana telekomunikāciju uzņēmumā. Kaut arī uzņēmuma produktīvs darbs ir atkarīgs gan no materiālajiem, gan nemateriālajiem resursiem, no attīstītajām tehnoloģijām un informācijas pieejamības un aprites, tomēr cilvēku resursi ir visa iepriekš minētā apvienojošais faktors, kas veic intelektuālo darbu. Tādēļ katrā uzņēmumā ir ļoti svarīgi attīstīt un pilnveidot motivēšanas procesus un darba vidi, kas palīdzētu nodrošināt to, ka darbinieki sasniegtu plānotos rezultātus un darbotos vadībai vēlamajā virzienā. Uzņēmuma personāls ir jāuzskata par sava veida investīcijām uzņēmuma mērķu sasniegšanā.
Kursa darba mērķis ir izpētīt un raksturot motivēšanas sistēmu pilnveidošanu telekomunikāciju uzņēmumā.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai autore izvirza šādus uzdevumus:
apskatīt motivēšanas teorētiskos aspektus;
sniegt uzņēmuma un tā darbības vispārēju raksturojumu;
raksturot un salīdzināt mūsdienās izmantotās motivēšanas teorijas, izvēlēties, kura ir atbilstošākā pētāmā uzņēmuma motivēšanas sistēmu pilnveidošanai;
izstrādāt darbinieku aptaujas, kas palīdzētu izpētīt motivēšanas sistēmu pilnveidošanu telekomunikāciju uzņēmumā;
apkopot rezultātus un analizēt anketas datus;
veikt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus;
Kursa darbs izstrādāts, izmatojot dažādas pētniecības metodes – statistiskā metode (balstoties uz aptauju), monogrāfiskā (informācija vākšana un apkopošana par vienu problēmu, vai jautājumu) un grafiskā (grafiku konstruēšana, attēlu veidošana u.c. )…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register