Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:466993
 
Evaluation:
Published: 17.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Ikviens no mums, kā dažādu preču un pakalpojumu pircējs un patērētājs, saskaras ar nebeidzamu labumu piedāvājumu. Kas nodrošina mūsu izvēles brīvību, uzticību dažādām precēm un apmierinātību pēc šo produktu vai pakalpojumu patērēšanas? Lielā mērā tas attiecināms uz organizācijām, ar ko menedžmentā saprot valsts institūciju, pakalpojuma sfēras veidojumu un ražošanas uzņēmumu. 1
Organizācija ir cilvēku grupa, kas apzinīgi sadarbojas kopīga mērķa (mērķu) sasniegšanai. I. Forands savā darbā Biznesa vadības tehnoloģijas, min, ka šo grupu var saistīt netikai mērķis, bet arī darbības plānveidība, intereses, laika faktors, informācija, kopīgs īpašums, resursi u.t.t. Tāda, vai ļoti līdzīga, definīcija, atrodama literatūrā par menedžmentu. Apskatot tuvāk nākas secināt, ka ne viss, kur ir cilvēku grupa un kur ir vienojošs mērķis veido organizāciju, kā, piemēram, koncertos, kur ir liels pūlis un ir kopīgs mērķis – baudīt koncertu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −-4,30 €
Work pack Nr. 1343106
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register