Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:533363
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  VADĪTĀJS KAPITĀLSABIEDRĪBĀ    4
2.  VADĪŠANAS KONCEPCIJAS    6
3.  VADĪTĀJA KOMPETENCE    8
1.  INFORMATĪVĀ KOMPETENCE    8
2.  METODISKĀ KOMPETENCE    8
3.  SAZIŅAS PRASME    9
4.  INTELEKTUĀLĀ KOMPETENCE    10
5.  PAŠVADĪBA    11
6.  SOCIĀLĀ KOMPETENCE    12
7.  VADĪŠANAS KOMPETENCE    14
8.  ĒTISKĀ KOMPETENCE    16
4.  VADĪTĀJA AUTORITĀTE    18
  SECINĀJUMI    24
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    25
Extract

Liela sabiedrības daļa vēl joprojām uzskata, ka labs vadītājs ir tikai autoritārā stila vadītājs, kas prot panākt savu ar drastsikām metodēm. Daudzi uzskata, ka par vadītāju piedzimst kaut gan jau kādu laiku starp zinātniekiem pastāv uzskats, ka nepieciešamās zināšanas, lai kļūtu par labu vadītāju var iegūt dzīves laikā, intensīvi sevi pilnveidojot. Tā kā man pašai ir sapnis reiz vadīt pašai savu uzņēmumu, tad man mērķis bija izpētīt vadītājam nepieciešamās īpašības, zināšanas, nepieciešamo lietpratību. Darbā iekļāvu arī Latvijā pazīstamu uzņēmumu vadītāju izteikumus par vadīšanu un situāciju viņu uzņēmumos.
Vadīšana ir kapitālsabiedrības darba organizācija atbilstoši mērķiem, personāla un līderu darbības stimulēšana vajadzīgo un iecerēto mērķu sasniegšanai. Arī stratēģijas un attiecīgo iestāžu veidošana ir jāvada. (1,111)
Lai gan vadības (administratīvo) funkciju uzskaitījumi ir daudzveidīgi, kā galvenās parasti tiek minētas šādas:
plānošana (nākotnes apstākļu un vajadzību paredzēšana, īstermiņa un ilgtermiņa mērķu noteikšana);
organizēšana (darba sadalīšana atsevišķos uzdevumos un to uzticēšana noteiktiem darbiniekiem atkarībā no viņiem piešķirtajām pilnvarām kapitālsabiedrībā, pienākumu deleģēšana);
koordinēšana (darbinieku un atsevišķu struktūrvienību darbu uzraudzīšana, vai viņi pilda savus darba pienākumus efektīvi un saskaņā ar uzņēmuma mērķiem);
kontrole un vērtēšana (izvirzīto mērķu izpildes pārbaudīšana, vai nav kādas novirzes). (6,26)
Mainoties vadības teorijai un praksei, mainījušās arī prasības vadītājam. Mūsdienu vadītājam jābūt efektīvam inovāciju īstenotājam, kas izmanto viņam doto varu, pilnveidojot sevi, kļūst par līderi, prot vadīt, spēj ietekmēt cilvēkus mērķu sasniegšanai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1124703
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register